Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95993
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління брендом підприємства
Authors Мішенін, С.
ORCID
Keywords управління брендом
brand management
брендовий імідж
brand image
аналіз бренду
brand analysis
теоретичні аспекти брендингу
theoretical aspects of branding
практичні аспекти брендингу
practical aspects of branding
маркетингова стратегія
marketing strategy
розвиток бренду
brand development
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95993
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Мішенін С. В. Управління брендом підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. М. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 45 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 45 сторінок тексту, 3 розділів, 2 таблиць, 16 рисунків та списку з 21 використаних джерел. Актуальність теми роботи обумовлена зростанням ролі брендингу у формуванні конкурентних переваг та забезпеченні стабільного розвитку підприємств. Метою роботи є аналіз теоретичних підходів та практичних аспектів управління брендом, а також розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності брендингу на прикладі конкретного підприємства ТОВ «СПМК». Завдання роботи: ррозглянути роль бренду в маркетинговій стратегії: основні поняття та елементи; проаналізувати етапи створення та стратегії розвитку бренду; провести аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів для розробки ефективної брендової стратегії; аналіз конкурентного середовища ТОВ «СПМК»; дослідження поточного стану бренду ТОВ «СПМК», його сильних та слабких сторін; розробка рекомендацій для підвищення ефективності бренду ТОВ «СПМК»; удосконалення інструментів та методів формування та підтримки позитивного брендового іміджу ТОВ «СПМК»; Об’єктом дослідження є - ТОВ «СПМК». Предметом дослідження методи, стратегії та інструменти управління брендом, що використовуються для формування та підтримки позитивного іміджу підприємства на ринку Практична значимість кваліфікаційної роботи полягає в можливості застосування отриманих результатів для вдосконалення бренд-менеджменту на підприємствах, що сприятиме їх конкурентоспроможності та стійкому розвитку. У першому розділі розглянуто роль бренду в маркетинговій стратегії: основніпоняття та елементи, етапи створення та стратегії розвитку бренду й Аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів для розробки ефективної брендової стратегії. У другому розділі досліджено конкурентне ТОВ «СПМК», проведено дослідження поточного стану бренду ТОВ «СПМК», його сильних та слабких сторін, . проведено дослідження споживацької поведінки та відгуків про бренд ТОВ «СПМК» У третьому розділі запропоновано рекомендації шодо рекомендацій для підвищення ефективності бренду та удосконалення інструментів і методів формування та підтримки позитивного брендового іміджу підприємства.
The qualification work consists of 45 pages of text, 3 sections, 2 tables, 16 figures and a list of 21 sources used. The relevance of the topic of work is due to the growing role of branding in the formation of competitive advantages and ensuring the stable development of enterprises. The purpose of the work is to analyze the theoretical approaches and practical aspects of brand management, as well as develop recommendations for improving the effectiveness of branding on the example of a particular enterprise of SPMK LLC. The task of the work: to consider the role of the brand in the marketing strategy: the basic concepts and elements; analyze the stages of creation and strategy of brand development; analyze internal and external factors to develop an effective brand strategy; analysis of the competitive environment of SPMK LLC; study of the current state of the brand of SPMK LLC, its strengths and weaknesses; development of recommendations to improve the efficiency of the SPMK LLC brand; improvement of tools and methods for forming and maintaining a positive brand image of SPMK LLC; The object of the study is SPMK LLC. The subject of the study is the methods, strategies and tools of brand management used to form and maintain a positive image of the enterprise in the market The practical significance of qualification work lies in the possibility of applying the results to improve brand management in enterprises, which will contribute to their competitiveness and sustainable development. The first section deals with the role of the brand in the marketing strategy: the mainmanufactures and elements, stages of creation and strategies of brand development and analysis of internal and external factors for the development of an effective brand strategy. In the second section, the competitive SPMK LLC was studied, a study of the current state of the SPMK LLC brand, its strengths and weaknesses, was conducted. a study of consumer behavior and brand reviews of SPMK LLC was conducted The third section offers recommendations shodo recommendations to increase brand efficiency and improve tools and methods of forming and maintaining a positive brand image of the enterprise.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
4
United States United States
6

Downloads

United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Mishenin _bac_rob.pdf 5,5 MB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.