Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96056
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління маркетинговими ризиками підприємства
Authors Усович, Г.Ю.
ORCID
Keywords оцінка ризиків
risks
кількістний аналіз
marketing risks
маркетингові ризики
risk assessment
управління ризиками
risk management
періоди дестабілізації
periods of destabilization
маркетингові ризики
factors of destabilization
фактори дестабілізації
quantitative analysis
якістний аналіз
qualitative analysis
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96056
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Усович Г. Ю. Управління маркетинговими ризиками підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2024. 72 с.
Abstract Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних та практичних рекомендацій щодо ефективного управління маркетинговими ризиками для забезпечення сталого розвитку та підвищення конкурентоспроможності підприємства та обґрунтування ефективних стратегій та інструментів управління маркетинговими ризиками, що сприяють мінімізації негативних наслідків дестабілізаційних факторів для підприємства. Завданнями роботи є: Проаналізувати сутність та класифікацію маркетингових ризиків. Вивчити існуючі стратегії та інструменти управління маркетинговими ризиками. Розробити методику управління маркетинговими ризиками з урахуванням специфіки підприємства «Водафон». Об’єктом дослідження дослідження є методи, стратегії та інструменти управління маркетинговими ризиками, які застосовують підприємства для мінімізації негативних наслідків дестабілізаційних факторів. Предметом дослідження є підходи до прогнозування, оцінки та зниження маркетингових ризиків, а також адаптація маркетингових стратегій та тактик в умовах нестабільності на прикладі конкретних підприємств. Практична значущість полягає у розробці та пропозиції конкретних рекомендацій та стратегій для підприємств з ефективного управління маркетинговими ризиками і підвищення стійкості до зовнішніх та внутрішніх дестабілізуючих факторів. Методи дослідження. Базис методології кваліфікаційної роботи бакалавра складений на основі поеднання як теоретичних прийомів і міждисціплінарних принципів, так і спеціалізованих для певної галузі методів наукового дослідження. В тому числі, при складанні теоретичного та практичного розділів використано наступні методи досліджень: термінологічного аналізу – для обґрунтування сутності та систематизації понятть, абстрактно-логічний – для узагальнення проаналізованої інформації і формулювання висновків. Для аналізу ризиків використовувалися кількістні та якістні методи. Щоб обробити отримані дані, використовувались сучасні інформаційні технології. У першому розділі вивчені і систематизовані підходи щодо розуміння термінів «ризик» і «маркетинговий ризик», наведені приклади класифікації маркетингових ризиків на основі різних. Проаналізовані системи і підходи до контролю маркетингових ризиків на підприємстві, наведені приклади інструментів управління ризиками. В другому розділі здійснено аналіз впливу періодів дестабілізації на маркетингові ризики, на які наражаються підприємства на прикладі конкретних криз; проаналізовано та класифіковано ключові ризики, на які наражаються цільові підприємства під час періодів дестабілізації. У третьому розділі створено теплову карту ризиків для цільових підприємств, розроблено план управління маркетинговими ризиками та практичні рекомендації.
The purpose of the qualification work is to develop theoretical and practical recommendations for the effective management of marketing risks to ensure sustainable development and increase the competitiveness of the enterprise and to substantiate effective strategies and tools of marketing risk management that contribute to the minimization of the negative consequences of destabilizing factors for the enterprise. The tasks of the work are: Analyze the essence and classification of marketing risks. To study the existing strategies and tools of marketing risk management. Develop marketing risk management methodology taking into account the specifics of Vodafone enterprise. The object of the study is the methods, strategies and tools of marketing risk management, which are used by enterprises to minimize the negative consequences of destabilizing factors. The subject of the study is approaches to forecasting, assessment and reduction of marketing risks, as well as adaptation of marketing strategies and tactics in conditions of instability on the example of specific enterprises. The practical significance lies in the development and proposal of specific recommendations and strategies for enterprises to effectively manage marketing risks and increase resistance to external and internal destabilizing factors. Research methods. The basis of the methodology of the bachelor's qualification work is based on the combination of both theoretical techniques and interdisciplinary principles, as well as scientific research methods specialized for a certain field. In particular, the following research methods were used during the preparation of the theoretical and practical sections: terminological analysis - to justify the essence and systematization of concepts, abstract-logical - to generalize the analyzed information and formulate conclusions. Quantitative and qualitative methods were used for risk analysis. To process the received data, modern information technologies were used. In the first chapter, the approaches to understanding the terms "risk" and "marketing risk" are studied and systematized, examples of the classification of marketing risks based on different ones are given. Systems and approaches to control marketing risks at the enterprise are analyzed, examples of risk management tools are given. In the second chapter, an analysis of the impact of periods of destabilization on the marketing risks that enterprises are exposed to is carried out using the example of specific crises; analyzed and classified the key risks that target enterprises are exposed to during periods of destabilization. In the third chapter, a heat map of risks for target enterprises was created, marketing risk management plan and practical recommendations were developed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
2
United States United States
5

Downloads

United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Usovych_bac_rob.pdf.pdf 1,23 MB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.