Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96142
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг персоналу як інструмент удосконалення кадрової політики підприємства
Authors Бондаренко, Є.О.
ORCID
Keywords маркетинг персоналу
personnel marketing
кадрова політика
personnel policy
метрики маркетингу персоналу
personnel marketing metrics
рекрутинг
recruiting
бренд роботодавця
employer brand
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96142
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Бондаренко Є. О. Маркетинг персоналу як інструмент удосконалення кадрової політики підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. М. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 74 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 74 сторінок тексту, 3 розділів, 5 таблиць, 15 рисунків та списку з 46 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності використання принципів маркетингу персоналу для удосконаленні кадрової політики підприємства. Мета даного дослідження полягає в комплексному аналізі принципів та підходів маркетингу персоналу для удосконалення кадрової політики підприємства. Робота спрямована на дослідження основних підходів маркетингу персоналу як складної комплексної категорії сучасного бізнесу, а також визначення основних підходів для підвищення його ефективності. Завдання роботи: дослідити сучасний стан маркетингу персоналу в організаціях, проаналізувати основні теоретичні засади маркетингу персоналу в організації, визначити сучасні підходи та інструменти маркетингу персоналу та їх використання для удосконалення кадрової політики підприємства, визначити основні метрики маркетингу персоналу на підприємстві; проаналізувати конкурентне середовище ТОВ «ІНФІНІТІ ТЕХНОЛОДЖИЕЗ», дослідити поточний стан маркетингової складової кадрової політики ТОВ «ІНФІНІТІ ТЕХНОЛОДЖИЕЗ», провести аналіз слабких та сильних сторін маркетингу персоналу в компанії; запропонувати шляхи удосконалення маркетингової складової кадрової політики ТОВ «ІНФІНІТІ ТЕХОЛОДЖИЕЗ»; розробити елементи програми розвитку бренду роботодавця для компанії. Об’єктом дослідження є ТОВ «ІНФІНІТІ ТЕХОЛОДЖИЕЗ». Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади маркетингу персоналу як складової кадрової політики підприємства. Практична значимість кваліфікаційної роботи полягає в тому, що запропоновані рекомендації щодо удосконалення напрямків використання маркетингової складової у кадровій політиці компанії. У першому розділі розглянуто теоретичні засади маркетингу персоналу в організації, проаналізовано сучасні підходи та інструменти маркетингу персоналу в організації, визначено основні метрики маркетингу персоналу. У другому розділі досліджено конкурентне середовище ТОВ «ІНФІНІТІ ТЕХНОЛОДЖИЕЗ», його мікро- та макросередовище роботи, досліджено поточний стан маркетингу персоналу в організації. У третьому розділі запропоновано рекомендації шодо удосконалення маркетингової складової кадрової політики компанії, а також розроблені елементи програми розвитку бренду роботодавця для ТОВ «ІНФІНІТІ ТЕХНОЛОДЖІЕЗ»
The qualification work consists of 75 pages of text, 3 chapters, 4 tables, 10 figures and a list of 46 used sources. The relevance of the topic of the work lies in the need to use the principles of personnel marketing to improve the company's personnel policy. The purpose of the qualification work is a comprehensive analysis of the principles and approaches of personnel marketing to improve the company's personnel policy. The work is aimed at researching the main approaches of personnel marketing as a complex complex category of modern business, as well as determining the main approaches to increase its effectiveness. Objectives: to investigate the current state of personnel marketing in organizations, to analyze the main theoretical foundations of personnel marketing in the organization, to determine modern approaches and tools of personnel marketing and their use to improve the personnel policy of the enterprise, to determine the main metrics of personnel marketing at the enterprise; to analyze the competitive environment of "INFINITI TECHNOLOGYEZ" LLC, to investigate the current state of the marketing component of the personnel policy of "INFINITY TECHNOLOGYEZ" LLC, to conduct an analysis of the weaknesses and strengths of personnel marketing in the company; to propose ways to improve the marketing component of the personnel policy of INFINITI TECHOLOGYEZ LLC; develop elements of the employer brand development program for the company. The object of the study is "INFINITI TECHOLOGYEZ" LLC. The subject of the study is the theoretical and practical principles of personnel marketing as a component of the company's personnel policy. The practical significance of the qualification work is that the proposed recommendations for improving the directions of using the marketing component in the personnel policy of the company. In the first section, the theoretical foundations of personnel marketing in the organization are considered, modern approaches and tools of personnel marketing in the organization are analyzed, and the main metrics of personnel marketing are determined. In the second section the competitive environment of INFINITI TECHNOLOGIES LLC, its micro- and macro-environment of work, the current state of personnel marketing in the organization is investigated. The third section offers recommendations for improving the marketing component of the company's personnel policy, as well as developed elements of the employer brand development program for INFINITI TECHNOLOGIES LLC.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
13
United States United States
12
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

United States United States
27
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_bac_rob.pdf 1.02 MB Adobe PDF 28

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.