Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96162
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості розвитку стресостійкості студентів із різним рівнем толерантності до невизначеності
Authors Шабло, Є.П.
ORCID
Keywords стресостійкість
копінг-поведінки особистості
толерантність до невизначеності
розвиток стресостійкості
методи когнітивно-поведінкової психотерапії
методи релаксації тарттерапії
stress resistance
coping behavior
tolerance to uncertainty
stress resistance development
cognitive behavioral psychotherapy methods
relaxation and art therapy methods
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96162
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шабло Є. П. Особливості розвитку стресостійкості студентів із різним рівнем толерантності до невизначеності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. С. О. Ніколаєнко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 75 с.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей стресостійкості студентів із різним рівнем толерантності до невизначеності. У даній роботі досліджується вплив рівня толерантності до невизначеності на стресостійкість студентів. Дослідження базується на відомому факті, що студентська група має велику схильність піддаватися стресу. Зростаючі вимоги навчання, соціальний тиск, невизначеність щодо майбутнього - усе це впливає на психічний стан студентів. У цьому контексті толерантність до невизначеності може виявитися критичним фактором здатності студента подолати стрес та зберегти психічне здоров'я. У рамках дослідження буде проведений аналіз психологічної літератури, спрямований на виявлення зв'язку між рівнем толерантності до невизначеності та стресостійкістю. Також заплановано провести емпіричне дослідження за допомогою анкетування студентської групи для отримання конкретних даних про їх ставлення до невизначеності та здатність подолати стресові ситуації. У ході дослідження було застосовано методики: Опитувальник «Стратегії подолання стресових ситуацій» («Strategic Approach to Coping Scale (SACS)» С. Хобфолл (1994) та психодіагностика толерантності до невизначеності: «Новий опитувальник толерантності-інтолерантності до невизначеності» Т.В. Корнілової. Отримані результати оброблялися за допомогою методів математичної статистики. Було визначено зв’язок стратегій і моделей поведінки з подолання стресових ситуацій з різними видами і рівнями толерантності до невизначеності у студентів ЗВО. Визначено, зв’язок стратегій і моделей поведінки з подолання стресових ситуацій з ранговими показниками видів і рівнів толерантності до невизначеності у студентів ЗВО. Далі для визначення ступеня конструктивності стратегії поведінки, ми вирахували індекс конструктивності (ІК).
The qualification work is devoted to the study of stress resistance peculiarities among students with different tolerance levels to uncertainty. This paper investigates the influence of tolerance level to uncertainty on students' stress resistance. The study is based on the well-known fact that student’s group has a high tendency to be stressed. Such factors as growing academic requirements, social pressure and uncertainty about future affect students’ mental state. In this context, tolerance to uncertainty may become critical point in student's ability to cope with stress and maintain mental health. As part of the study psychological literature was analyzed. It helped to identify the relationship between tolerance level to uncertainty and stress resistance. An empirical study among student’s group was conducted. It aimed to obtain specific data on their attitude to uncertainty and ability to overcome stressful situations. The following methods were used in the study: S. Hobfall’s questionnaire (1994) “The Strategic Approach to Coping Scale (SACS)” and psychodiagnostics of tolerance to uncertainty: “New Questionnaire of Tolerance-Intolerance to Uncertainty” by T. Kornilova. Оbtained results were processed using the methods of mathematical statistics. The relationship of strategies and behavioral models for overcoming stressful situations with different types and tolerance levels to uncertainty among university students was determined. The relationship strategies and behavior patterns helping to overcome stressful situations with rank indicators of types and tolerance levels to uncertainty among university students have been determined. Further, to determine the constructiveness degree of the behavioral strategy, the constructiveness index (CI) was calculated.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
18
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
2

Downloads

Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
19
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Shablo_bak_rob.pdf.pdf 1.56 MB Adobe PDF 22

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.