Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96182
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Прямий маркетинг та його ефективність
Authors Іконнікова, М.М.
ORCID
Keywords прямий маркетинг
direct marketing
комунікації
communications
КРІ
маркетингова діяльність
marketing activities
методи
methods
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96182
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Іконнікова М. М. Прямий маркетинг та його ефективність : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 46 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у розгляді сутності та методів просування компанії завдяки застосування методу прямого маркетингу. Мета даного дослідження полягає в аналізі та дослідженні методів та інструментів прямого маркетингу, а також оцінка їх ефективності у різних галузях, зокрема, у харчовій індустрії. Завдання роботи: дослідити теоретичні основи поняття прямого маркетингу, визначення методів впровадження на підприємство, дослідження інструментів прямого маркетингу їх переваги та недоліки, визначення ключових показників ефективності, практичне дослідження на прикладі ТОВ “Діоніс Груп”, розгляд прямого маркетингу на прикладі реальних кейсів, розроблення рекомендацій. Об’єктом дослідження є ТОВ «Діоніс Груп». Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади прямого маркетингу. Практична значимість кваліфікаційної роботи полягає в тому, що запропоновані рекомендації до використання прямого маркетингу для розвитку маркетингової діяльності ТОВ «Діоніс Груп». У першому розділі визначена важливість прямого маркетингу для підприємств; розглянуто основні поняття; проведений аналіз інструментів прямого маркетингу; аналіз ключових показників ефективності для вимірювання результатів прямого маркетингу. У другому розділі досліджено маркетингову діяльність ТОВ «Діоніс Груп»; аналіз впливу прямого маркетингу на компанію . У третьому розділі запропоновано рекомендації шодо удосконалення методів використання прямого маркетингу для ТОВ «Діоніс груп».
The relevance consists in considering the essence and methods of promoting the company through the use of the direct marketing method. The purpose of the qualification work research consists in the analysis and research of direct marketing methods and tools, as well as the assessment of their effectiveness in various industries, in particular, in the food industry. Objectives: study the theoretical foundations of the concept of direct marketing, determine the methods of implementation at the enterprise, research direct marketing tools, their advantages and disadvantages, determine key performance indicators, practical research on the example of "Dionis Group" LLC, consideration of direct marketing on the example of real cases, development of recommendations The object of the study is Dionys Group LLC. The subject of the study is the theoretical and practical principles of direct marketing. The practical significance of the study of the qualification work lies in the proposed recommendations for the use of direct marketing for the development of marketing activities of Dionys Group LLC. The first section defines the importance of direct marketing for enterprises; basic concepts are considered; analysis of direct marketing tools; KPI analysis to measure direct marketing results. The second section the marketing activities of Dionys Group LLC are investigated; analysis of the impact of direct marketing on the company. The third section offers recommendations for improving the methods of using direct marketing for Dionys Group LLC.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
5
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Ukraine Ukraine
1
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Ikonnikoba_bac_rob.pdf.pdf 1,28 MB Adobe PDF 2

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.