Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96239
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління рекламною діяльністю ресторану
Authors Ващенко, П.С.
ORCID
Keywords рекламна діяльність
advertising activities
цільова аудиторія
target audience
рекламна стратегія
advertising strategy
ресторанний бізнес
restaurant business
конкурентне середовище
competitive environment
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96239
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ващенко П. С. Управління рекламною діяльністю ресторану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. М. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 51 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 51 сторінки тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 9 рисунків та списку з 33 використаних джерел. Актуальність теми роботи. Дана кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню управління рекламною діяльністю на ресторані «Козацька Броварня». У сучасних умовах високої конкуренції та швидкої зміни трендів у ресторанному бізнесі, ефективне управління рекламною діяльністю є ключовим фактором успіху. Робота охоплює теоретичні аспекти рекламних стратегій, їх класифікацію та етапи розробки. Метою роботи є визначення актуальних рекламних стратегій для ресторанного бізнесу, аналіз сучасних тенденцій у галузі та розробка рекомендацій для покращення взаємодії з цільовою аудиторією. Об’єктом дослідження є процес формування рекламних дій для ресторану «Козацька Броварня», а предметом – теоретичні та методологічні аспекти цього процесу. Завдання роботи: визначення сутності рекламної стратегії та її класифікація; розгляд етапів розробки рекламної стратегії; проведення аналізу ринку ресторанів в Україні; аналіз рекламної діяльності ресторану «Козацька Броварня»; дослідження поточного стану рекламної стратегії ресторану; розробка заходів для удосконалення рекламної стратегії ресторану; оцінка ефективності запропонованих заходів. Практична значимість одержаних результатів полягає у тому, що використані інноваційні підходи просування ресторану «Козацька Броварня» та удосконалення його рекламної стратегії. У першому розділі розглянуто сутність рекламної стратегії та її класифікацію, етапи розробки рекламної стратегії та проведено аналіз ринку ресторанів в Україні. У другому розділі досліджено конкурентне середовище ресторану «Козацька Броварня», його мікро- та макросередовище, досліджено поточний стан рекламної стратегії ресторану. У третьому розділі запропоновано заходи для удосконалення рекламної стратегії ресторану, а також проведена оцінка ефективності запропонованих заходів.
The qualification work consists of 51 pages of text, 3 chapters, 4 tables, 9 figures, and a list of 33 used sources. Relevance of the research topic. This bachelor's qualification work is dedicated to exploring the management of advertising activities at the "Kozatska Brovarnia" restaurant. In the current conditions of high competition and rapidly changing trends in the restaurant business, effective management of advertising activities is a key factor for success. The work covers theoretical aspects of advertising strategies, their classification, and development stages. The aim of the work is to determine relevant advertising strategies for the restaurant business, analyze current trends in the field, and develop recommendations for improving interaction with the target audience. The object of the research is the process of forming advertising activities for the restaurant "Kozatska Brovarnya," while the subject is the theoretical and methodological aspects of this process. Tasks of the work: defining the essence of advertising strategy and its classification; consideration of the stages of developing advertising strategy; market analysis of restaurants in Ukraine; analysis of the advertising activities of the "Kozatska Brovarnia" restaurant; investigation of the current state of the restaurant's advertising strategy; development of measures to improve the restaurant's advertising strategy; The practical significance of the obtained results lies in the innovative approaches used for promoting the "Kozatska Brovarnia" restaurant and improving its advertising strategy. The first chapter discusses the essence of advertising strategy and its classification, stages of developing advertising strategy, and conducts an analysis of the restaurant market in Ukraine. The second chapter explores the competitive environment of the "Kozatska Brovarnia" restaurant, its micro- and macro-environment, investigates the current state of the restaurant's advertising strategy. The third chapter proposes measures to improve the restaurant's advertising strategy, and evaluates the effectiveness of the proposed measures.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Ukraine Ukraine
7
United States United States
1

Downloads

Georgia Georgia
1
Ukraine Ukraine
8
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Vashchenko_bac_rob.pdf 1,82 MB Adobe PDF 10

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.