Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96284
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг у соціальних мережах для малого та середнього бізнесу в сучасних умовах
Authors Колосова, А.В.
ORCID
Keywords маркетинг у соціальних мережах (SMM)
social media marketing
стратегії маркетингу
marketing strategies
ефективність маркетингу
marketing effectiveness
вплив соціальних мереж
influence of social networks
аналіз тенденцій
trend analysis
практичний аналіз
practical analysis
інструменти маркетингу
marketing tools
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96284
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Колосова А. В. Маркетинг у соціальних мережах для малого та середнього бізнесу в сучасних умовах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. А. Росохата. Суми : Сумський державний університет, 2024. 82 с.
Abstract Мета дослідження: аналіз сучасного стану маркетингу в соціальних мережах для малого та середнього бізнесу та розробка рекомендацій для ефективного використання соціальних мереж у маркетингових стратегіях. Завдання дослідження включають аналіз тенденцій, прогнозування розвитку соціальних мереж, розробку практичних підходів для просування бізнесу в цьому середовищі та оцінку їх ефективності. Об’єктом дослідження є маркетинг у соціальних мережах, на прикладі підприємств «Ggrind» та «Gold». Предметом є використання маркетингу в соціальних мережах малим та середнім бізнесом. Методи дослідження включають аналіз соціальних мереж, створення кейс-стаді та огляд літератури. У першому розділі були розглянуті основні поняття маркетингу в соціальних мережах, сучасний стан соціальних мереж і їх вплив на бізнес у світі та в Україні, а також прогнозування тенденцій розвитку соціальних мереж та їх вплив на маркетингові практики. Другий розділ аналізувались потенційні перешкоди та виклики використання маркетингу у соціальних мережах для бізнесу, розглядались актуальні стратегії маркетингу, а також оцінювались підходи та інструменти для маркетингу і просування в цьому середовищі. У третьому розділі проводився практичний аналіз використання маркетингу в соціальних мережах на прикладі двох підприємств: ювелірної мережі «Gold» та крафтового бізнесу «Ggrind». На основі отриманих даних у висновках сформульовані основні висновки щодо значення маркетингу в соціальних мережах для малого та середнього бізнесу, а також надані рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій у цьому важливому сегменті сучасного бізнесу.
The purpose of the research: analysis of the current state of marketing in social networks for small and medium-sized businesses and development of recommendations for the effective use of social networks in marketing strategies. Research tasks include analyzing trends, forecasting the development of social networks, developing practical approaches to business promotion in this environment, and evaluating their effectiveness. The object of the study is marketing in social networks, using the example of the enterprises «Ggrind» and «Gold» The subject is the use of marketing in social networks by small and medium-sized businesses. Research methods include social network analysis, case study design, and literature review. In the first chapter, the main concepts of marketing in social networks, the current state of social networks and their impact on business in the world and in Ukraine, as well as forecasting trends in the development of social networks and their impact on marketing practices were considered. The second section analyzed the potential obstacles and challenges of using social media marketing for business, considered current marketing strategies, and evaluated approaches and tools for marketing and promotion in this environment. In the third chapter, a practical analysis of the use of marketing in social networks was carried out on the example of two enterprises: the jewelry chain «Gold» and the craft business «Ggrind» Based on the obtained data, the conclusions formulate the main conclusions regarding the importance of marketing in social networks for small and medium-sized businesses, as well as provide recommendations for optimizing marketing strategies in this important segment of modern business.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
18
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
9

Downloads

Ukraine Ukraine
16
United States United States
30

Files

File Size Format Downloads
Kolosova_bac_rob.pdf.pdf 2.39 MB Adobe PDF 46

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.