Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96307
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors Сергієвський, П. П.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
управління
management
аналіз ринку
market analysis
ефективність
efficiency
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96307
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сергієвський П.П. Управління маркетинговою діяльністю підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер.Я. М. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2024. 55 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 55 сторінки тексту, 3 розділів, 15 таблиць, 6 рисунків та списку з 42 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у тому, що українська економіка розвивається, спираючись на вимоги та принципи ринкових відносин. Тільки ці відносини дозволяють покупців знайти продавців, а продавцям – покупців. Суб'єкти ринку прагнуть чітко орієнтуватися у ринкових відносинах, домагатися максимальних економічних результатів з найменшими витратами та ризиком, впливати на ринкові процеси з метою забезпечення власних комерційних господарських переваг. Досягнення цієї переваги неможливе без вмілого застосування принципів, методів, прийомів маркетингу. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є дослідження процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства та розгляд і визначення ролі та особливостей маркетингу на підприємствах. Завдання роботи: дослідження теоретико – методичних основ маркетингової діяльності підприємства; визначення місця маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання сучасного підприємства; розгляд інструментарію маркетингової діяльності суб’єкта господарювання; дослідження основних проблеми та особливостей управління маркетинговою діяльністю підприємств в нестабільних ринкових умовах; проведення аналітичного дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ НРП та торгової мережі MOYO в м. Суми; проведення організаційно-економічної характеристики ТОВ «НРП» та торгової мережі MOYO; дослідження маркетингової стратегії в діяльності ТОВ «НРП» та мережі магазинів MOYO; розробка основних напрямків удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю для ТОВ «НРП» та мережі магазинів MOYO; визначення економічної ефективності заходів щодо розробки маркетингової стратегії ТОВ «НРП» та мережі магазинів «MOYO» (м. Суми). Об'єктом дослідження є комерційно – торгівельна діяльність підприємства ТОВ «НРП» та мережі магазинів MOYO. Предметом дослідження є аспекти організації маркетингової діяльності на даному підприємстві. У першому розділі було розглянуто теоретико – методичні основи маркетингової діяльності підприємства та визначено місце маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання сучасного підприємства. У другому розділі було проведено аналітичне дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ НРП та торгової мережі MOYO в м. Суми. У третьому розділі студент повинен розробити основні шляхи удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю для підприємства, яке функціонує на ринку електронних та цифрових товарів.
The qualification paper consists of 48 pages of text, 3 chapters, 10 tables, 6 figures and a list of 42 used sources. The relevance of the topic of the work lies in the fact that the field of marketing covers all aspects of the modern economy of all countries, regardless of the level of economic development, and at the same time, any stage of the enterprise's activity has a direct or indirect connection with marketing activities. At the moment, in Ukraine, marketing and advertising activity is one of the most promising directions, which is experiencing a period of rapid development. Today, issues of the functioning of the planning and management system of the enterprise, taking into account marketing, are rather weakly presented. The purpose of the bachelor's qualification work is to study the process of managing the marketing activities of the enterprise and consider and determine the role and features of marketing in enterprises. The task of the work: conducting a study of the theoretical and methodological foundations of the enterprise's marketing activity and determining the place of marketing activity in ensuring the economic growth of a modern enterprise; conducting an analytical study of the marketing activities of the NRP LLC enterprise and the MOYO retail chain in Sumy; development of the main areas of improvement of the marketing activity management process. The object of the study is the commercial and trading activity of the LLC «NRP» enterprise and the chain of MOYO stores. The subject of the study is aspects of the organization of marketing activities at this enterprise. The practical significance of the bachelor's qualification work consists in the systematization and concretization of the developed material and its further use in the process of planning management activities in the field of marketing. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the enterprise's marketing activity were considered and the place of marketing activity in ensuring the economic growth of a modern enterprise was determined. In the second section, an analytical study of the marketing activities of the NRP LLC enterprise and the MOYO retail chain in Sumy was conducted. In the third chapter, the student must develop the main ways of improving the process of managing marketing activities for an enterprise operating in the market of electronic and digital goods. Keywords: MARKETING
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
2

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Serhiievskyi_bac_rob.pdf 588,17 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.