Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96608
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title CRM система як інструмент підвищення ефективності бізнесу
Authors Волошко, О.О.
ORCID
Keywords CRM-система
CRM system
лід-менеджер
lead manager
воронка продажів
sales funnel
автоматизація
automation
лід
ice
лідогенерація
ice generation
модуль
module
KeyCRM
OneBox
маркетинг
marketing
KPI
скоринг
scoring
аутріч
outreach
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96608
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Волошко О. О. CRM система як інструмент підвищення ефективності бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. С. В. Похилько. Суми : Сумський державний університет, 2024. 47 с.
Abstract Через економічні умови, які виникли відносно нещодавно, велика кількість підприємств переходять на онлайн формат і задля автоматизації більшості процесів вимушені звертатись до CRM систем. Так як ринок постійно змінюється кількість CRM систем теж постійно росте і обрати саме ту, яка підійде тому чи іншому бізнесу все складніше і складніше. На основі дослідження теоретико-методичних та практичних аспектів досліджено, яким чином CRM системи підвищують ефективність бізнесу використання CRM систем. Основний результат роботи полягає в аналізі, підсумку результатів діяльності підприємства та наданні рекомендаціях щодо використання і підбору CRM системи для ведення бізнесу задля збільшення прибутку і полегшенню ведення бухгалтерської та будь-якої іншої звітності в рамках чинного законодавства України. Запропоновані рекомендації можуть слугувати основою при підборі CRM системи для ведення бізнесу.
Due to the economic conditions that have arisen relatively recently, a large number of enterprises are switching to an online format and are forced to turn to CRM systems for the automation of most processes. Since the market is constantly changing, the number of CRM systems is also constantly growing, and choosing the right one that will suit a particular business is becoming more and more difficult. Based on the study of theoretical, methodological and practical aspects, it was investigated how CRM systems increase the business efficiency of using CRM systems. The main result of the work consists in the analysis, the summary of the results of the company's activities and the provision of recommendations on the use and selection of the CRM system for conducting business in order to increase profits and facilitate accounting and any other reporting within the framework of the current legislation of Ukraine. The proposed recommendations can serve as a basis for selecting a CRM system for conducting business.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Voloshko_bac_rob.pdf 1.53 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.