Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96634
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегія розвитку сучасного бізнесу
Authors Горобець, Д.М.
ORCID
Keywords стратегія розвитку
стратегічний аналіз
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
диверсифікація
цільовий ринок
канали збуту
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96634
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Горобець Д. М. Стратегія розвитку сучасного бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. Ю. О. Мазін. Суми : Сумський державний університет, 2024. 47 с.
Abstract У світі, де технології та інновації змінюють ландшафт бізнесу з безпрецедентною швидкістю, розробка та впровадження ефективної стратегії розвитку є критичним елементом успіху для будь-якого підприємства. Сучасний бізнес стикається з безліччю викликів і можливостей, які вимагають нових підходів та рішень. Невід’ємною частиною стратегії розвитку сучасного бізнесу є цифрова трансформація. Вона передбачає інтеграцію цифрових технологій у всі аспекти діяльності компанії, що дозволяє поліпшити взаємодію з клієнтами, оптимізувати внутрішні процеси та створювати нові бізнес-моделі. Інновації є основним двигуном розвитку сучасного бізнесу. Вони дозволяють компаніям створювати нові продукти та послуги, виходити на нові ринки та підвищувати свою конкурентоспроможність. Інновації також стимулюють творчий потенціал співробітників, сприяючи розвитку корпоративної культури та залученню талантів.
In a world where technology and innovation are changing the business landscape at an unprecedented rate, developing and implementing an effective growth strategy is a critical element of success for any business. Modern business faces many challenges and opportunities that require new approaches and solutions. Digital transformation is an integral part of modern business development strategy. It involves the integration of digital technologies into all aspects of the company's activities, which allows to improve interaction with customers, optimize internal processes and create new business models. Innovation is the main engine of modern business development. They allow companies to create new products and services, enter new markets and increase their competitiveness. Innovation also stimulates the creative potential of employees, contributing to the development of corporate culture and attracting talent.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Horobets_bac_rob.pdf 1.14 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.