Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96781
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Медіаобраз міста Суми (на матеріалі онлайн-видання «Цукр»)
Other Titles Sumy’s media image (based on the material of the online edition “Tsukr”)
Authors Chernysh, Anna Yevheniivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6183-7312
Keywords місто
образ міста
«Цукр»
комунікація
онлайн-видання
медіа
медіакультура
city
city image
Tsukr
communication
online publication
media
media culture
Type Article
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96781
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Черниш А. Є. Медіаобраз міста Суми (на матеріалі онлайн-видання «Цукр») // Образ. 2024. Вип. 2 (45). С. 16-25. DOI: https://doi.org/10.21272/Obraz.2024.2(45)-16-25
Abstract Медіаобраз міста зумовлений комплексом чинників медіатизації та широкою мережею медіа, що презентують його. Формується він із урахуванням історії, архітектури, «упізнаваності» за визначними постатями, місцями, брендами, бізнес-стратегіями, комерційною складовою, громадською думкою тощо. Актуальність та мета. Врахування зазначених складових дає можливість висновувати про магістральну роль засобів масової інформації у житті громади. Аналіз медійного контенту регіональних інформаційних джерел сприяє формуванню уявлення про образ міста, яким воно постає у реципієнтів. У фокус наукового зацікавлення потрапило сумське онлайн-видання «Цукр», чиє інформаційне наповнення викликає інтерес задля встановлення позитивного медіаобразу міста. Мета статті – означити медійний образ міста Суми на прикладі контенту сумського онлайн-видання «Цукр». Методологія. Для реалізації дослідження використано загальнонаукові методи аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення матеріалу, контент-аналізу, залучені окремі аспекти дискурсивної та наративної методології. Дослідження побудоване на принципах об’єктивності та академічної доброчесності. Результати. Медіа вагомо формують образи різних просторів. За допомогою медіатехнологій та активного процесу диджиталізації творяться іміджі міст, селищ, осередків. Процес медіатизації міського простору дозволяє зосередитися на ключових факторах формування його образу, що є складовими геокультурної та урбаністичної іміджології, серед яких найвизначальнішими є регіональні друковані та онлайн-видання, розвинена система теле- та радіокомунікації, його історична та культурна презентація у медійному середовищі, активні процеси медіаконвергенції. У запропонованій студії обрано фокусаналіз контенту сумського видання «Цукр», що інформує про події у межах визначеного локусу / регіону / території, є спільним комунікативним простором для сумчан і засобом зворотного зв’язку між ними. Висновки. Аналіз контенту видання «Цукр» доводить, що нлайн-платформа є одним із найвпливовіших інформаційних засобів міста Суми, що активно генерує образ успішного, економічно стабільного, перспективного, культуроцентричного міста.
The media image of a city is determined by a set of mediatisation factors and a wide network of media that present it. The media image of a city is formed taking into account the city’s history, architecture, its “ knowability” by prominent figures, places, brands, business strategies, commercial component, and public opinion. Relevance of the study. These components make it possible to conclude that the media play a major role in the life of an urban community. The analysis of the media content of regional media contributes to the formation of an idea of the image of the city as it appears to the recipients. The focus of scientific interest is the Sumy online publication “Tsukr”, which content is of interest for establishing a positive media image of the city of Sumy. Methodology. The study used general scientific methods of analysis and synthesis, systematisation and generalisation of material, content analysis, and some aspects of discursive and narrative methodology. The study is based on the principles of objectivity and academic integrity. Results. The media significantly form the images of different spaces. Media technologies (video, online spaces, regional and national media outlets, various advertising campaigns, etc.) and an active process of digitalisation are used to create images of cities, towns, and communities. The process of city mediatisation allows us to focus on the key factors of city image formation, which are components of geocultural and urban image studies, among which the most important are regional print and online media, a developed system of television and radio communication, historical and cultural presentation of the city in the media environment, as well as active processes of media convergence. The article focuses on the content of the Tsukr publication, which informs about events within a specific locale/region/territory, is a common communication space for Sumy residents and a source of feedback between them. Conclusions. The analysis of the content of the regional online publication “Tsukr” proves that it is one of the most influential media outlets in Sumy, which actively generates the image of a successful, economically strong, prosperous, cultural city.
Appears in Collections: Образ

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Chernysh_Obraz_2_2024.pdf 259.48 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.