Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96830
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління лояльністю клієнтів у бізнесі
Authors Приходько, В.О.
ORCID
Keywords ринок кав’ярень
кав'ярня
лояльність
програма лояльності
прихильність до бренду
споживачі
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96830
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Приходько В. О. Управління лояльністю клієнтів у бізнесі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. В. О. Касьяненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 52 с.
Abstract Ринок кав’ярень в Україні продовжує зростати і розвиватися, відображаючи перехід від зростання до зрілості. За останніми статистичними даними, сегмент кав’ярень продемонстрував зростання продажів на 22% у 2023 році порівняно з 2022 роком. Середній чек збільшився на 17%, з 63 грн до 73 грн, а відвідуваність зросла на 5%. Ці показники свідчать про значний потенціал для подальшого розвитку кавової галузі в Україні.
The market of coffee shops in Ukraine continues to grow and develop, reflecting the transition from growth to maturity. According to the latest statistics, the coffee shop segment has shown a sales growth of 22% in 2023 compared to 2022. The average check increased by 17%, from UAH 63 to UAH 73, and attendance increased by 5%. These indicators indicate a significant potential for further development of the coffee industry in Ukraine.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Prichodko_bac_rob.pdf 989.2 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.