Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96976
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціально-патріотична реклама періоду воєнного стану: особливості функціонування, соціокомунікаційні стратегії
Other Titles Social and patriotic advertising in the period of martial law: peculiarities of functioning, socio-communication strategies
Authors Столбцова, А.О.
ORCID
Keywords соціальна реклама
social advertising
зовнішня реклама
external advertising
воєнний період
war period
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96976
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Столбцова А. О. Соціально-патріотична реклама періоду воєнного стану: особливості функціонування, соціокомунікаційні стратегії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. І. Л. Гаврилюк. Суми : Сумський державний університет, 2024. 57 с.
Abstract Соціально-патріотична реклама на початку повномасштабного вторгнення росії в Україну стала важливим засобом донесення національних меседжів. Особливо зросла її вага в тих регіонах, які опинилися в епіцентрі воєнних подій. Тож, вважаємо, що дослідження тенденцій функціонування та ролі соціальної реклами періоду воєнного стану локальних територіальних одиниць є актуальним. У роботі вивчено досвід м. Суми – обласного центру Сумщини, що має найдовший кордон із ворогом. З’ясовано рівень представленості соціально-патріотичної реклами, виділено основні тематичні групи, головні меседжі, закцентовано увагу на тому, кому належить ініціатива створення рекламних повідомлень.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Stolbcova_bak_rob.pdf 4.41 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.