Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99113
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості емоційного інтелекту у осіб юнацького віку з різними рівнями стресостійкості
Authors Дорош, І.О.
ORCID
Keywords емоційний інтелект
стресостійкість
юнацький вік
арт- терапія
когнітивно-поведінкова терапія
тренінг
emotional intelligence
stress resistance
adolescence
art therapy
cognitive-behavioral therapy
training
Type Bachelous Paper
Speciality 053 - Психологія
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99113
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Дорош І. О.Особливості емоційного інтелекту у осіб юнацького віку з різними рівнями стресостійкості : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 - психологія / наук. кер. С. О. Ніколаєнко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 90 с.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню емоційного інтелекту осіб юнацького віку з різними рівнями стресостійкості. Теоретично був проведений аналіз понять емоційного інтелекту та стресостійкості. Розглянуто підходи вивчення емоційного інтелекту та стресостійкість як інтегративну функцію особистості юнацького віку. У процесі емпіричного дослідження було застосовано опитувальник діагностики емоційного інтелекту «ЕмІн» Д. Люсіна (2004 р.) адаптований О. Верітовою у 2019 році та методика визначення стресостійкості та соціальної адаптації (автори Д. Холмс, К. Раге). Це дозволило оцінити ступінь вираженості емоційного інтелекту та рівень стресостійкості осіб юнацького віку. Обробка результатів здійснювалася з використанням методів математичної статистики, що дало змогу визначити рівні прояву зазначених показників, провести гендерні порівняння, а також проаналізувати кореляційні зв’язки між цими змінними. У ході аналізу було встановлено статистично не значущий зв’язок між рівнем емоційного інтелекту та стресостікістю. Але позитивну значущу кореляцію було виявлена між складовими емоційного інтелекту.
The qualification work is devoted to the study of emotional intelligence of adolescents with different levels of stress resistance. Theoretically, an analysis of the concepts of emotional intelligence and stress resistance was conducted. Approaches to studying emotional intelligence and stress resistance as an integrative function of the adolescent personality were considered. In the process of empirical research, the emotional intelligence diagnostic questionnaire “EmIn” by D. Lyusin (2004) adapted by O. Veritova in 2019 and the methodology for determining stress resistance and social adaptation (authors D. Holmes, K. Rage) were used. This made it possible to assess the degree of expression of emotional intelligence and the level of stress resistance of adolescents. The results were processed using mathematical statistical methods, which made it possible to determine the levels of manifestation of the indicated indicators, conduct gender comparisons, and also analyze the correlations between these variables. The analysis revealed a statistically insignificant relationship between the level of emotional intelligence and stress resistance. However, a positive significant correlation was found between the components of emotional intelligence.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Dorosh_bak_rob.pdf 1.32 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.