Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99186
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Цифрові комунікації закладів HoReCa |
Authors |
Стешенко, М.О.
|
ORCID | |
Keywords |
цифрові комунікації digital communications цифровізація digitalization HoReCa соціальні мережі social media лояльність loyalty digital-маркетинг digital marketing KPI коефіцієнт залученості engagement rate UGC-контент UGC content |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99186 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Стешенко М. О. Цифрові комунікації закладів HoReCa : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Я. М. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2025. 54 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи зумовлена стрімким зростанням значення та впливу цифрових каналів комунікації у сфері HoReCa, зокрема в умовах підвищення конкуренції та змін у поведінці споживачів. У сучасних умовах цифрові комунікації є ключовим інструментом формування бренду, підвищення впізнаваності та лояльності, залучення цільової аудиторії та забезпечення стабільності активності клієнтів.
Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування напрямів вдосконалення цифрових комунікацій для сфери HoReCa задля збільшення ефективності маркетингової взаємодії зі споживачами.
Завдання роботи: охарактеризувати теоретичні засади цифрових комунікацій у сфері HoReCa; визначити основні цифрові інструменти, що використовуються в комунікаціях закладів HoReCa; дослідити тенденції digital-маркетингу у 2020-ті роки; надати загальну характеристику Trilogia та провести аналіз поточного стану цифрових комунікацій для виявлення проблем та бар’єрів; розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення стратегії цифрових комунікацій для підвищення ефективності взаємодії з цільовою аудиторією для Trilogia.
Об’єктом дослідження є процес комунікаційної діяльності в закладах HoReCa в умовах цифровізації. Предметом дослідження є інструменти цифрових комунікацій, що використовуються в сфері HoReCa для забезпечення взаємодії з партнерами та клієнтами з метою просування послуг. Методи дослідження – аналіз вторинної інформації, порівняльний аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, методи аналітики соціальних мереж та кількісний аналіз.
Практична значущість полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження маркетингових рішень для Trilogia для підвищення ефективності використання цифрових комунікацій та взаємодії закладу зі споживачами.
У першому розділі розглянуто теоретичні засади цифрових комунікацій у маркетинговій діяльності, зазначені особливості просування закладів HoReCa у цифровому середовищі, розглянуто актуальні тенденції digital-маркетингу в 2020-тих роках.
У другому розділі надано характеристику Trilogia, здійснено аналіз цільової аудиторії, проаналізовано присутність у цифровому середовищі, досліджено структуру контенту, рівень залученості, також виконано SWOT-аналіз цифрових комунікацій у роботі закладу.
У третьому розділі зазначені основні напрямки вдосконалення та розроблені практичні рекомендації щодо покращення цифрової присутності та маркетингової активності Trilogia. Запропоновано розробку нової SMM-стратегії, що спирається на позиціонування, надані пропозиції для рубрикації та контент-плану на тиждень, надано приклади рекламних компаній із зазначенням параметрів таргетування та розглянуто шляхи підвищення лояльності через цифрові канал комунікацій. Запропоновано KPI для оцінки ефективності використання маркетингових інструментів. The relevance of the topic is due to the rapid growth of the importance and influence of digital communication channels in the HoReCa sector, in the context of increased competition and changes in consumer behaviour. In today's environment, digital communications are a key tool for building a brand, increasing awareness and loyalty, attracting the target audience, and ensuring the stability of customer activity. The aim of research is to substantiate the directions for improving digital communications for the HoReCa sector to increase the effectiveness of marketing interaction with consumers. Objectives of research are: to characterize the theoretical foundations of digital communications in the HoReCa sector; to identify the main digital tools used in the communications of HoReCa institutions; to study digital marketing trends in the 2020s; to provide a general description of Trilogia and analyse the current state of digital communications to identify problems and barriers; to develop practical recommendations for improving the digital communications strategy to increase the effectiveness of interaction with the target audience for Trilogia. The object of research is the process of communication activities in HoReCa establishments in the context of digitalization. The subject of research is the digital communication tools used in the HoReCa industry to ensure interaction with partners and customers to promote services. Methods of research: analysis of secondary information, comparative analysis, SWOT analysis, PEST analysis, social media analytics methods and quantitative analysis. The practical significance of the research is to form recommendations for the implementation of marketing solutions for Trilogia to increase the efficiency of digital communications and interaction between the institution and consumers. The first section discusses the theoretical foundations of digital communications in marketing activities, outlines the features of promoting HoReCa establishments in the digital environment, and considers current trends in digital marketing in the 2020s. The second section describes Trilogia, analyses the target audience, analyses the presence in the digital environment, examines the content structure, the level of engagement, and performs a SWOT analysis of digital communications in the work of the institution. The third section identifies the main areas of improvement and develops practical recommendations for improving Trilogia's digital presence and marketing activities. The author proposes the development of a new SMM strategy based on positioning, provides suggestions for rubrics and a content plan for the week, provides examples of advertising campaigns with targeting parameters, and considers ways to increase loyalty through digital communication channels. KPIs for evaluating the effectiveness of marketing tools are proposed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Steshenko_bak_rob.pdf | 1.56 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.