Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99319
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Комунікаційна політика підприємства в умовах цифрової трансформації
Authors Невесенко, Б.С.
ORCID
Keywords комунікаційна політика
communication policy
цифрова трансформація
digital transformation
внутрішні комунікації
internal communications
зовнішні комунікації
external communications
цифрові інструменти
digital tools
Type Bachelous Paper
Speciality 076 - Підприємство, торгівля та біржова діяльність
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99319
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Невесенко Б.С. Комунікаційна політика підприємства в умовах цифрової трансформації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Л. C. Захаркіна. Суми : Сумський державний університет, 2025. 44 с.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню комунікаційної політики підприємства в умовах цифрової трансформації. На основі теоретичного аналізу, а також дослідження діяльності ТОВ «Альянс-Експорт», у роботі охарактеризовано еволюцію та сучасний стан внутрішніх і зовнішніх комунікацій, визначено вплив цифрових інструментів на ефективність комунікаційної взаємодії. Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення комунікаційної політики із застосуванням інструментів цифрового середовища, зокрема чат-ботів, CRM-систем, соціальних мереж та відеомаркетингу. Робота має практичне значення для підприємств, які прагнуть підвищити рівень цифрової зрілості та конкурентоспроможності.
The bachelor's thesis explores the communication policy of an enterprise in the context of digital transformation. Based on theoretical analysis and a case study of Alliance-Export LLC, the paper examines the evolution and current state of internal and external communications, as well as the impact of digital tools on communication efficiency. Practical recommendations are proposed to improve the company’s communication policy using digital tools such as chatbots, CRM systems, social media, and video marketing. The research has practical value for companies aiming to enhance their digital maturity and competitiveness.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Nevesenko_bac_rob.pdf 770.53 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.