Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99319
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Комунікаційна політика підприємства в умовах цифрової трансформації |
Authors |
Невесенко, Б.С.
|
ORCID | |
Keywords |
комунікаційна політика communication policy цифрова трансформація digital transformation внутрішні комунікації internal communications зовнішні комунікації external communications цифрові інструменти digital tools |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 076 - Підприємство, торгівля та біржова діяльність |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99319 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Невесенко Б.С. Комунікаційна політика підприємства в умовах цифрової трансформації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Л. C. Захаркіна. Суми : Сумський державний університет, 2025. 44 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню комунікаційної політики підприємства в умовах цифрової трансформації. На основі теоретичного аналізу, а також дослідження діяльності ТОВ «Альянс-Експорт», у роботі охарактеризовано еволюцію та сучасний стан внутрішніх і зовнішніх комунікацій, визначено вплив цифрових інструментів на ефективність комунікаційної взаємодії. Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення комунікаційної політики із застосуванням інструментів цифрового середовища, зокрема чат-ботів, CRM-систем, соціальних мереж та відеомаркетингу. Робота має практичне значення для підприємств, які прагнуть підвищити рівень цифрової зрілості та конкурентоспроможності. The bachelor's thesis explores the communication policy of an enterprise in the context of digital transformation. Based on theoretical analysis and a case study of Alliance-Export LLC, the paper examines the evolution and current state of internal and external communications, as well as the impact of digital tools on communication efficiency. Practical recommendations are proposed to improve the company’s communication policy using digital tools such as chatbots, CRM systems, social media, and video marketing. The research has practical value for companies aiming to enhance their digital maturity and competitiveness. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nevesenko_bac_rob.pdf | 770.53 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.