Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99514
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтернет-технології як інструмент розвитку маркетплейсів на ринку електронної комерції
Authors Швидка, Ю.С.
ORCID
Keywords електронна комерція
e-commerce
інтернет технології
internet technologies
маркетплейс
marketplace
цифровізація
digitalisation
цифрові технології
digital technologies
інновації
innovation
економічна ефективність
economic efficiency
інвестиції
investments
Type Bachelous Paper
Speciality 076 - Підприємство, торгівля та біржова діяльність
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99514
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Швидка Ю. С. Інтернет-технології як інструмент розвитку маркетплейсів на ринку електронної торгівлі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльность / наук. кер. С. В. Похилько. Суми : Сумський державний університет, 2025. 43 с.
Abstract Розвиток інтернету та мобільних технологій здійснив революційний плив на розвиток електронної торгівлі та цифрових технологій. Швидка цифровізація докорінно змінила взаємодію між продавцем та покупцем, перемістивши її у віртуальний простір. Поява електронної комерції стала важливим етапом у трансформації традиційних бізнес-моделей, відкривши можливості для інноваційних способів комунікації та взаємодії між сторонами. Цифрова трансформація, хоч і вимагає значних ресурсів та стратегічного планування, проте пропонує конкурентну перевагу для компаній на ринку електронної комерції. Використання цифрових технологій змінює внутрішні процеси бізнесу та забезпечує нові потоки доходів і можливості для створення унікальної цінності продукту. З огляду на це, дослідження інтернет технологій у розвитку сфери електронної комерції та маркетплейсів є надзвичайно важливим для аналізу сучасних тенденцій та визначення ефективних підходів до розвитку бізнесу в умовах глобальних змін.
The development of the Internet and mobile technologies has had a revolutionary impact on the development of e-commerce and digital technologies. Rapid digitalisation has fundamentally changed the interaction between seller and buyer, moving it into virtual space. The emergence of e-commerce has been an important step in the transformation of traditional business models, opening up opportunities for innovative ways of communication and interaction between parties. Although digital transformation requires significant resources and strategic planning, it offers a competitive advantage for companies in the e-commerce market. The use of digital technologies is changing internal business processes and providing new revenue streams and opportunities to create unique product value. With this in mind, research into internet technologies in the development of e-commerce and marketplaces is extremely important for analysing current trends and identifying effective approaches to business development in the context of global change.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Shvydka_bac_rob.pdf 3.02 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.