Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99588
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка плану просування інтернет-магазину в сфері б’юті-індустрії
Authors Гибельчук, Д.М.
ORCID
Keywords інтернет-магазин
online store
електронна комерція
e-commerce
план просування
promotion plan
маркетинг
marketing
маркетингова стратегія
marketing strategy
SEO
б’юті-індустрія
beauty industry
Type Bachelous Paper
Speciality 076 - Підприємство, торгівля та біржова діяльність
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99588
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гибельчук Д. М. Розробка плану просування інтернет-магазину в сфері б’юті-індустрії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємство, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Т. В. Касьяненко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 37 с.
Abstract Сучасна економіка все більше орієнтується на цифрові формати ведення бізнесу, серед яких електронна комерція займає провідне місце. В умовах постійної конкуренції, зміни споживчих трендів та розвитку цифрових каналів просування, важливого значення набуває ефективне позиціонування інтернет магазинів, зокрема у сфері б’юті-індустрії, яка є однією з найбільш динамічних галузей сучасного ринку. Актуальність теми дослідження обумовлена зростаючою потребою у створенні комплексних стратегій просування для невеликих брендів, що прагнуть закріпитись у конкурентному середовищі. Зокрема, бренд DNA Hair Tools, який функціонує виключно в онлайн-просторі, потребує впровадження дієвого маркетингового плану для розширення своєї присутності на ринку, підвищення впізнаваності та залучення нової аудиторії. Ступінь наукової розробки обраної тематики є достатньо високою у працях таких учених, як Ф. Котлер, К. Келлер, Дж. Шет, Х. Хершген, які заклали основи теорії маркетингу та інтернет-просування. Водночас практичні аспекти просування нових нішевих брендів в умовах цифрової економіки залишаються частково дискусійними та недостатньо адаптованими до реалій українського малого підприємництва. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективного плану просування інтернет-магазину DNA Hair Tools в умовах сучасного конкурентного середовища б’юті-індустрії.
The modern economy is increasingly oriented towards digital formats of doing business, among which e-commerce occupies a leading place. In the conditions of constant competition, changing consumer trends and the development of digital promotion channels, effective positioning of online stores is becoming increasingly important, in particular in the beauty industry, which is one of the most dynamic sectors of the modern market. The relevance of the research topic is due to the growing need to create comprehensive promotion strategies for small brands that seek to gain a foothold in a competitive environment. In particular, the DNA Hair Tools brand, which operates exclusively in the online space, needs to implement an effective marketing plan to expand its presence in the market, increase its recognition and attract a new audience. The degree of scientific development of the chosen topic is quite high in the works of such scientists as F. Kotler, K. Keller, J. Sheth, H. Hershgen, who laid the foundations of the theory of marketing and online promotion. At the same time, the practical aspects of promoting new niche brands in the digital economy remain partially debatable and insufficiently adapted to the realities of Ukrainian small business. The purpose of the qualification work is to develop an effective plan for promoting the DNA Hair Tools online store in the modern competitive environment of the beauty industry.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Hybelchuk_bac_rob.pdf 511.27 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.