Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99862
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальна реклама як технологія соціальної профілактики домашнього насильства щодо підлітків
Authors Сіробаба, А.В.
ORCID
Keywords домашнє насильство
підлітки
технологія соціальної реклами
соціальна профілактика
ненасильницька комунікація
комунікаційні канали
цільова аудиторія
domestic violence
adolescents
social advertising technology
social prevention
non-violent communication
communication channels
target audience
Type Bachelous Paper
Speciality 231 - Соціальна робота
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99862
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сіробаба А. В. Соціальна реклама як технологія соціальної профілактики домашнього насильства щодо підлітків : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 231 – соціальна робота / наук. кер. В. М. Семенов. Суми : Сумський державний університет, 2025. 69 с.
Abstract Метою кваліфікаційної роботи є реалізація та перевірка впливу соціальної реклами як засобу соціальної профілактики запобігання домашньому насильству щодо підлітків.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Sirobaba_baс_rob.pdf 2.47 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.