Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99888
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток стресостійкості у осіб юнацького віку з різним рівнем самооцінки |
Authors |
Кузнєцова, А.М.
|
ORCID | |
Keywords |
стресостійкість самооцінка юнацький вік майндфулнес психологічна адаптація stress resilience self-esteem adolescence mindfulness psychological adaptation |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 053 - Психологія |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99888 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кузнєцова А. М. Розвиток стресостійкості у осіб юнацького віку з різним рівнем самооцінки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2025. 99 с. |
Abstract |
У кваліфікаційній роботі досліджено взаємозв’язок між рівнем
самооцінки та стресостійкістю у осіб юнацького віку. Розкрито теоретичні основи поняття стресостійкості, самооцінки та їх значення для психологічного розвитку молоді.
Проведено емпіричне дослідження серед студентів віком від 17 до 20 років, в якому визначено рівень самооцінки та стресостійкості, встановлено статистично значущі кореляції між цими показниками. Розроблено та апробовано програму розвитку стресостійкості з використанням майндфулнес-практик. Практична цінність роботи полягає у можливості використання програми в освітньому процесі та психологічному консультуванні. The qualification paper explores the relationship between self-esteem and stress resilience in young adults. It outlines theoretical foundations of stress resilience and self-esteem, emphasizing their importance for youth psychological development. An empirical study involving students aged 17–20 assessed their levels of self-esteem and stress resilience and identified statistically significant correlations. A stress resilience development program based on mindfulness practices was designed and tested. The practical value of the study lies in the applicability of the program in educational settings and psychological counseling. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kuznietsova_baс_rob.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.