Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99888
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розвиток стресостійкості у осіб юнацького віку з різним рівнем самооцінки
Authors Кузнєцова, А.М.
ORCID
Keywords стресостійкість
самооцінка
юнацький вік
майндфулнес
психологічна адаптація
stress resilience
self-esteem
adolescence
mindfulness
psychological adaptation
Type Bachelous Paper
Speciality 053 - Психологія
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99888
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кузнєцова А. М. Розвиток стресостійкості у осіб юнацького віку з різним рівнем самооцінки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2025. 99 с.
Abstract У кваліфікаційній роботі досліджено взаємозв’язок між рівнем самооцінки та стресостійкістю у осіб юнацького віку. Розкрито теоретичні основи поняття стресостійкості, самооцінки та їх значення для психологічного розвитку молоді. Проведено емпіричне дослідження серед студентів віком від 17 до 20 років, в якому визначено рівень самооцінки та стресостійкості, встановлено статистично значущі кореляції між цими показниками. Розроблено та апробовано програму розвитку стресостійкості з використанням майндфулнес-практик. Практична цінність роботи полягає у можливості використання програми в освітньому процесі та психологічному консультуванні.
The qualification paper explores the relationship between self-esteem and stress resilience in young adults. It outlines theoretical foundations of stress resilience and self-esteem, emphasizing their importance for youth psychological development. An empirical study involving students aged 17–20 assessed their levels of self-esteem and stress resilience and identified statistically significant correlations. A stress resilience development program based on mindfulness practices was designed and tested. The practical value of the study lies in the applicability of the program in educational settings and psychological counseling.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Kuznietsova_baс_rob.pdf 1.35 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.