Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99901
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Рекламна кампанія для магазину «Меблі Мрії» в Instagram: розроблення проєкту
Other Titles Advertising Campaign for “Mebli Mriyi” Store on Instagram: Project Development
Authors Гудков, Д.А.
ORCID
Keywords реклама
рекламна кампанія
стратегія
digital-маркетинг
конкурентне середовище
соціальні мережі
Type Bachelous Paper
Speciality 061 - Журналістика
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99901
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гудков Д. А. Рекламна кампанія для магазину «Меблі Мрії» в Instagram: розроблення проєкту : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 - журналістика / наук. кер. О. А. Іщенко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 26 с.
Abstract У роботі У роботі представлено стратегію рекламної кампанії магазину дизайнерських меблів «Меблі мрії» в Instagram, спрямованої на підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів і стимулювання продажів. Проаналізовано конкурентне середовище, визначено потреби цільової аудиторії, розроблено фірмовий стиль бренду, креативну концепцію кампанії. Особливу увагу приділено впровадженню інноваційного AR-фільтра, що дозволяє «приміряти» меблі у власному просторі.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Gudkov_bac_rob.pdf 715.83 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.