Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99901
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Рекламна кампанія для магазину «Меблі Мрії» в Instagram: розроблення проєкту |
Other Titles |
Advertising Campaign for “Mebli Mriyi” Store on Instagram: Project Development |
Authors |
Гудков, Д.А.
|
ORCID | |
Keywords |
реклама рекламна кампанія стратегія digital-маркетинг конкурентне середовище соціальні мережі |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 061 - Журналістика |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99901 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гудков Д. А. Рекламна кампанія для магазину «Меблі Мрії» в Instagram: розроблення проєкту : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 - журналістика / наук. кер. О. А. Іщенко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 26 с. |
Abstract |
У роботі У роботі представлено стратегію рекламної кампанії магазину дизайнерських меблів «Меблі мрії» в Instagram, спрямованої на підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів і стимулювання продажів. Проаналізовано конкурентне середовище, визначено потреби цільової аудиторії, розроблено фірмовий стиль бренду, креативну концепцію кампанії. Особливу увагу приділено впровадженню інноваційного AR-фільтра, що дозволяє «приміряти» меблі у власному просторі. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Gudkov_bac_rob.pdf | 715.83 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.