Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99924
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості тривожності студентів з різним рівнем самооцінки
Authors Ткаченко, Г.С.
ORCID
Keywords тривожність
особистісна тривожність
ситуативна тривожність
самооцінка
арт-терапія
танцювальна терапія
anxiety
personal anxiety
situational anxiety
self-esteem
art therapy
dance therapy
Type Bachelous Paper
Speciality 053 - Психологія
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99924
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ткаченко Г. С. Особливості тривожності студентів з різним рівнем самооцінки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. С. О. Ніколаєнко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 78 с.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному та практичному дослідженню тривожності у студентів з різним рівнем самооцінки. Було розглянуто та проаналізовано поняття тривожності, дослідження її іншими науковцями протягом часу та приділено увагу термінам «особистої тривожності» та «ситуативної тривожності». Також був проведений аналіз щодо розуміння самооцінки, її проявів та взаємодії з тривожністю. Під час практичного дослідження використовувалися дві методики, а саме: «Шкала тривоги Спілбергера» (State-Trait Anxiety Inventory, STAI) Ч. Спілбергера яка була адаптована Ю. Л. Ханіним а також «Шкала самооцінки Розенберга» (RSES) М. Роенберга в адаптації А. Макухи. Отримані результати методик були проаналізовані за допомогою математичного аналізу та проведено порівняння показників рівня особистісної та ситуативної тривожності у чоловіків ї жінок, які навчаються на першому курсі. Також за допомогою використання методик був виконаний аналіз результатів рівня самооцінки респондентів, та визначено її взаємодію з тривожністю.
The qualification work is devoted to the theoretical and practical study of anxiety in students with different levels of self-esteem. The concept of anxiety, its research by other scientists over time, and the terms “personal anxiety” and “situational anxiety” were reviewed and analyzed. An analysis was also conducted to understand self-esteem, its manifestations and interaction with anxiety. During the practical research, two methods were used, namely: “State-Trait Anxiety Inventory” (STAI) by C. Spielberger, which was adapted by Y. L. Khanin, and “Rosenberg Self-Esteem Scale” (RSES) by M. Roenberg, adapted by A. Makukha. The obtained results of the methods were analyzed by means of mathematical analysis and a comparison of indicators of the level of personal and situational anxiety in men and women studying in the first year was made. The results of respondents' self-esteem were also analyzed using the methods, and its interaction with anxiety was determined.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Tkachenko_baс_rob.pdf 1.21 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.