Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99939
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психологічні детермінанти суб’єктивного благополуччя осіб ранньої дорослості
Authors Романовська, Ю.В.
ORCID
Keywords суб'єктивне благополуччя
рання дорослість
психологічні детермінанти
задоволення життям
емоційна регуляція
когнітивно-поведінкові практики
екзистенційні практики
subjective well-being
early adulthood
psychological determinants
life satisfaction
emotional regulation
cognitive-behavioral practices
existential practices
Type Bachelous Paper
Speciality 053 - Психологія
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99939
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Романовська Ю. В. Психологічні детермінанти суб’єктивного благополуччя осіб ранньої дорослості : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2025. 115 с.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена вивченні психологічних детермінант суб’єктивного благополуччя осіб ранньої дорослості та визначенні шляхів їх оптимізації через розробку теоретичної моделі і психологічних інтервенцій. У межах теоретичного обґрунтування кваліфікаційної роботи було проаналізовано теоретичні засади вивчення суб’єктивного благополуччя осіб ранньої дорослості, а саме концептуальні підходи до визначення суб’єктивного благополуччя, його історичний та сучасний аспекти, висвітлено психологічну структуру суб’єктивного благополуччя, а також роль вікових та особистісних факторів у формуванні суб’єктивного благополуччя осіб ранньої дорослості.
The qualification work is devoted to the study of psychological determinants of subjective well-being of individuals in early adulthood and to identifying ways of their optimization through the development of a theoretical model and psychological interventions. Within the framework of the theoretical substantiation of the qualification work, the theoretical principles of studying the subjective well-being of individuals in early adulthood were analyzed, namely, conceptual approaches to defining subjective well-being, its historical and modern aspects, the psychological structure of subjective well-being was highlighted, as well as the role of age and personality factors in the formation of subjective well-being of individuals in early adulthood.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Romanovska_baс_rob.pdf 908.95 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.