Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99978
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення внутрішньої комунікації на підприємстві
Authors Веретенник, М.В.
ORCID
Keywords внутрішня комунікація
internal communication
підприємство
enterprise
комунікаційний процес
communication process
тов «Сільпо»
LLS "Silpo"
цифрові інструменти
digital tools
розвиток
development
Type Bachelous Paper
Speciality 073 - Менеджмент
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99978
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Веретенник М. В. Удосконалення внутрішньої комунікації на підприємстві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О. О. Павленко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 53 с.
Abstract Внутрішня комунікація є ключовим чинником ефективної діяльності будь якого підприємства, незалежно від його розміру, галузі чи організаційно-правової форми. Особливої ваги вона набуває в умовах сучасного інформаційного суспільства, де швидкість передачі інформації, її точність, своєчасність і відкритість визначають не лише продуктивність внутрішньоорганізаційних процесів, а й конкурентоспроможність підприємства загалом. Для підприємств, які, як правило, мають обмежені ресурси й гнучку структуру управління, якісно налагоджені внутрішні комунікації можуть стати важливим інструментом згуртування колективу, зниження рівня конфліктності, підвищення мотивації персоналу та оперативного прийняття рішень.
Internal communication is a key factor in the effective operation of any enterprise, regardless of its size, industry or organizational and legal form. It acquires particular importance in the conditions of the modern information society, where the speed of information transfer, its accuracy, timeliness and openness determine not only the productivity of internal organizational processes, but also the competitiveness of the enterprise as a whole. For enterprises, which, as a rule, have limited resources and a flexible management structure, qualitatively established internal communications can become an important tool for team cohesion, reducing the level of conflict, increasing staff motivation and making prompt decisions.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Diplom_bac_rob.pdf 857.1 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.