Browsing by Author Bilovodska, Olena Anatoliivna

Jump to a point in the index:
Showing results 21 to 40 of 272
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2017Етикетка як засіб впливу на вибір споживачаBilovodska, Olena Anatoliivna; Ступнікова, К.Б.Theses123
2017Систематизація теоретичних підходів до визначення сутності маркетингової політики розподілуBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses8846
2017Основні причини послаблення інноваційної активності промислових підприємств в УкраїніBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses7714
2017Планування культурно-розважального заходу та інструменти його просування в інтернетіBilovodska, Olena Anatoliivna; Пігуль, П.В.Theses139
2017Аналіз кадрового потенціалу у сфері логістикиBilovodska, Olena Anatoliivna; Масько, Я.В.Theses116
2017Маркетинг торгово-посередницьких послуг та комерційна діяльністьBilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov OleksiivnaLearning Object2641549
2017Мотивація як детермінанта успішного розвитку трудового потенціалу на промисловому підприємствіBilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Savchenko, Olena YuriivnaArticle3337
2017Управління конфліктами в системі управління людським потенціалом підприємствBilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana VolodymyrivnaArticle5965
2017Міжнародна інноваційна активність промислових підприємствBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses1910
2017Специфіка розроблення стратегії маркетингу для просування культурно-розважальних послугBilovodska, Olena Anatoliivna; Данько, А.С.Theses119
2017Упаковка як один з інструментів маркетингових комунікаційBilovodska, Olena Anatoliivna; Кириллова, А.М.Theses126
2017Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значенняBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle6253
2017An analytical study on logistics outsourcing impact on logistical service quality in supply chains (case study: industrial enterprises of Sumy region)Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Рубан, Дар'я Андріївна; Ruban, Daria AndriivnaArticle234
2017Мотиваційна політика як фактор підвищення іміджу промислового підприємства в контексті управління людськими ресурсамиBilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Savchenko, Olena YuriivnaArticle1719
2017Аналіз ресурсів в логістичній системі промислового підприємстваBilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana VolodymyrivnaArticle138
2017Фундаментальні основи управління розвитком інноваційної культури промислових підприємствIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Kolodka, Anna Vitaliivna; Rosokhata, Anna Serhiivna; Provozin, Mykola Vasylovych; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Rud, Mariia Petrivna; Никонець, М.О.; Ступнікова, К.Б.; Жиронкін, К.Р.; Іванова, Т.Є.; Масько, Я.В.; Прокопенко, М.О.; Дириколенко, О.М.; Овчаренко, М.І.; Овчаренко, С.В.Technical Report70155
2017Аналіз транзитного потенціалу регіонів УкраїниBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses116
2017Роль і значення маркетингової політики розподілу в забезпеченні успіху підприємств на ринкуBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses78
2017Механізм управління знаннями в системі інноваційного розвитку господарюючих суб'єктівShypulina, Yuliia Serhiivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Provozin, Mykola Vasylovych; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Troian, Mariia Yuriivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Старків, І.Л.Technical Report278
2017Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економікиBozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Latunova, Daria Andriivna; Горета, Л.В.; Косторнова, С.О.; Миколаєнко, М.С.; Данилюк, Ю.М.; Река, О.С.; Смірнова, Г.Ю.Technical Report1345