Просмотр по автору Chulanova, Halyna Valeriivna


Показаны результаты 21 - 40 из 83
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 343165463 -2008775202
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 362448 389828
2017 Emotive Means in Blurbs and Summaries Chulanova, Halyna Valeriivna; Strilko, A.L. Article 345469410 181536625
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 126414192 126957737
2016 Лінгвопрагматичні особливості тексту-відгуку в рекламному дискурсі Романько, О.О.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 47908340 8737500
2016 Використання мовних засобів у рекламі кіно Лащ, К.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 9204134 9608024
2016 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobуakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1604138696 -312940898
2016 Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілей) Липівець, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 251191956 502588368
2016 Синтаксичні особливості англомовних кінослоганів Chulanova, Halyna Valeriivna; Близнюк, А.С. Article 2191269 1844681
2016 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В. Conference Papers 4788201 10036153
2016 Емотивні засоби в текстах-відгуках та анотаціях Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Conference Papers 288162 475509
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 454212821 1509172018
2015 Креолізовані тексти: структурно-семантичні та прагматичні аспекти Черниш, Г.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 16911953 23066921
2015 Lexicology in theory, practice and tests Chulanova, Halyna Valeriivna Schoolbook -1199963955 -1808286550
2015 Системотвірні характеристики рекламного інтернет-дискурсу в аспекті перекладу Chulanova, Halyna Valeriivna Article 4912977 6760248
2015 Іронія як засіб впливу на свідомість реціпієнта дискурсу театральної рецензії Chulanova, Halyna Valeriivna; Мартиненко, В.О. Conference Papers 3840299 679344
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers -874124048 2022970390
2015 Анотація vs текст-відгук Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Article 140444562 330081273
2014 Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи слова Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 249732592 288649399
2014 Текст-відгук як вторинний текст інтернет комунікації Кленіна, А.Ю.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 242553 168159