Browsing by Keywords new product


Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Аналіз впливу підвищення рівня якості нової продукції на її ціну Гусейнзаде, І.Р. Bachelous Paper 5202318 6754949
2020 Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок Шепілов, Д.О. Masters thesis -1770915494 -346424763
2010 Маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 23960240 51428867
2009 Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 8071884 10881438
2016 Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Conference Papers 30030281 31786052
2003 Організаційно-економічні основи підготовки виробництва на малих підприємствах Sumina, Olha Mykolaivna Synopsis 1668347566 1949286170
2017 Передумови впровадження реінжинірингу маркетингової діяльності українських машинобудівних підприємств Кобизський, Д.С. Article 529764 1059542
2009 Розроблення тактичних дiй по просуванню на ринок нового товару Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 10160792 7229705
2012 Установлення оптимальної ціни на новий товар Чухрай, Наталія Іванівна; Беспалюк, Христина Мирославівна Article 43220205 66033931