Browsing by Keywords sales promotion


Showing results 1 to 17 of 17
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Advantages and drawbacks of sales promotion of goods Bondarenko, Alla Fedorivna; Piven, V.S. Conference Papers 343739451 -1195420441
2011 Аналіз ефективності промо-акцій Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Олійник, Інна Володимирівна; Олейник, Инна Владимировна; Oliinyk, Inna Volodymyrivna Article 781913708 1423117542
2016 Благодійне стимулювання продажів в Україні Юсупова, О.В. Conference Papers 434895907 626963223
2015 Ефект від стимулювання продажів: основні поняття та терміни Юсупова, О.В. Article 22743615 26210696
2019 Ефективність маркетингових комунікацій на підприємстві Євдокименко, М.В. Masters thesis 8 7
2020 Комерційна діяльність торговельних структур (на прикладі ПП "Рідне міто") Оникієнко, А.І. Bachelous Paper 2931893 11980399
2004 Лояльность потребителей как долгосрочный метод стимулирования продаж Baskakova, Maryna Yuriivna Conference Papers 579637625 1755811181
2010 Науково-методичні основи оптимізації використання збутового потенціалу промислових підприємств Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Synopsis 755249236 1243119537
2014 Особливості просування майнового страхування Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Book chapter 2967775 9323537
2017 Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М.; Кириленко, В.І. Article 55957060 139975531
2011 Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tymokhina, Yana Oleksandrivna Article 77402573 1492316072
2011 Сучасний підхід до формування системи комунікацій промислового підприємства Ivashova, Nadiia Vasylivna; Гончаренко, Т.П. Article 77728953 93463683
2024 Удосконалення системи управління збутовою діяльністю Рибалко, В.Ю. Bachelous Paper 11 12
2018 Удосконалення системи управління збутовою діяльністю на підприємстві торгівлі (на прикладі ТОВ «РЕСУРС ЛТД-1») Ясенок, І.В. Masters thesis 3 1
2018 Удосконалення управління збутовою діяльністю торгівельного підприємства (на прикладі ФОП "Липовий") Максютенко, А.С. Bachelous Paper 6 1
2015 Хоррор маркетинг – як новітній засіб стимулювання продажів Павлюк, А.; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 359265 986803
2016 Цінове стимулювання продажів непродовольчих товарів торговельними мережами України Юсупова, О.В. Article -583157380 -689730408