Browsing by Author Ілляшенко, Наталія Сергіївна


Showing results 21 to 40 of 219
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 АВС-анализ экономики стран мира по параметру ВВП Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 43683993 66839433
2009 Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 4523225 5835069
2008 Алгоритм переходу вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки до виробництва власних інновацій Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 10097339 10337443
2004 Анализ рыночных возможностей развитая кинопроката в Сумской области Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 570631735 918659489
2008 Аналіз етапів розвитку маркетингу на основі змін в складових його комплексу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Conference Papers 30518364 21816230
2010 Аналіз запитів споживачів на основі позиціонування Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 162163022 233256995
2008 Аналіз основних показників діяльності промислових підприємств України Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1634595 2909363
2016 Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Tytarenko, Yuliia Vasylivna Conference Papers -1241302044 1611657961
2018 Аналіз позицій України у міжнародних рейтингах інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Book chapter 3746319 2902656
2009 Аналіз ринкових позицій вітчизняних виробників побутових холодильників Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 59265547 60629615
2008 Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 7719043 6079303
2019 Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1853940 1433665
2011 Варіанти розвитку ринкових можливостей залежно від типів нововведень Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 528346756 621995202
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 207272984 360088276
2008 Визначення стратегічних управлінських рішень в залежності від рівня задоволення потреб товаровиробників і споживачів Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 27627668 19704776
2007 Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 545953572 1084018965
2011 Випереджаючий науково-технічний прогрес розвиток: сутність та зміст Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 2039831571 1903894096
2017 Вплив урбанізації на інноваційний розвиток регіонів України Комарницька, Г.О.; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1463420445 -418116247
2010 Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -1061869330 1686642581
2011 Генерація ідей модифікації існуючих товарів Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 27602106 32960341