Просмотр по автору Ильяшенко, Наталия Сергеевна


Показаны результаты 21 - 40 из 220
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2012 АВС-анализ экономики стран мира по параметру ВВП Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 18228679 23155760
2009 Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 4523224 4751583
2008 Алгоритм переходу вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки до виробництва власних інновацій Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 7632941 10337443
2004 Анализ рыночных возможностей развитая кинопроката в Сумской области Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 570631735 918659488
2008 Аналіз етапів розвитку маркетингу на основі змін в складових його комплексу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Conference Papers 9187853 4001904
2010 Аналіз запитів споживачів на основі позиціонування Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 162163021 233256993
2008 Аналіз основних показників діяльності промислових підприємств України Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1634595 1430835
2016 Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Tytarenko, Yuliia Vasylivna Conference Papers 1093224092 455368541
2018 Аналіз позицій України у міжнародних рейтингах інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Book chapter 1190479 2902655
2009 Аналіз ринкових позицій вітчизняних виробників побутових холодильників Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 49558376 31508104
2008 Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 5836888 6079302
2019 Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 716827 1433665
2011 Варіанти розвитку ринкових можливостей залежно від типів нововведень Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 528346755 621995201
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 129973755 205489815
2008 Визначення стратегічних управлінських рішень в залежності від рівня задоволення потреб товаровиробників і споживачів Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 27627668 19704776
2007 Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 427579176 419691403
2011 Випереджаючий науково-технічний прогрес розвиток: сутність та зміст Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 2035488788 1903894096
2017 Вплив урбанізації на інноваційний розвиток регіонів України Комарницька, Г.О.; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -1930960835 253667890
2010 Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1616548983 1686642580
2011 Генерація ідей модифікації існуючих товарів Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 27602105 5467014