Browsing by Keywords advertising discourse


Showing results 21 to 28 of 28
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 210719 95652
2015 Системотвірні характеристики рекламного інтернет-дискурсу в аспекті перекладу Chulanova, Halyna Valeriivna Article 20571247 19583324
2018 Способи елімінації лакун-телескопізмів у рекламі (перекладацький аспект) Катериніна, М.В. Masters thesis 6 0
2020 Стилістика блендів в рекламному дискурсі: аспект перекладу Ципко, Ю. О. Masters thesis -1876858306 317516804
2018 Стратегічний комплекс рекламного дискурсу: від диференціації до дискредитації Popova, Olena Volodymyrivna; Аксютіна, В.С.; Карпенко, І.В. Article -1755166726 183830397
2013 Текст-відгук як вторинний текст інтернет комунікації Chulanova, Halyna Valeriivna; Кленіна, Анна Юріївна; Кленина, Анна Юрьевна; Klenina, Anna Yuriivna Article -894063735 -464672948
2020 Функціонування блендингових одиниць англомовної реклами в перекладі українською Глобіна, В. М. Masters thesis 133735582 89881300
2015 Імплікативний компонент англомовного рекламного дискурсу Щербак, Е. Conference Papers 51111522 41061545