Просмотр по году выпуска


Показаны результаты 92481 - 92500 из 94191
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2023 Економіко-математичне моделювання взаємозв'язків cashless economy, сервісів телекомунікаційних компаній та індикаторів тіньової економіки на основі методів data mining Шапаренко, С.В. Bachelous Paper 2245280 8933865
2023 Соціальні комунікації в умовах воєнного стану Чекотило, T. Conference Papers 2103 1369
2023 Роль ЗМІ у процесі ведення антиросійської інформаційно-психологічної кампанії Родченко, К. Conference Papers 3988 3537
2023 Передача змістів як особливість медіакультури інформаційного простору малих міст України Otrishko, Maryna Anatoliivna Conference Papers 2574 2627
2023 Економіко-математичне моделювання впливу соціально-економічних детермінант на стан громадського здоров’я в Україні Лубенець, І.С. Bachelous Paper 3118 1895
2023 Тематичне наповнення англомовного видання Deutsche Welle: особливості формування іміджу України Martynenko, Valeriia Vitaliivna Conference Papers 121 269
2023 Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни Krykunenko, Oleksii Oleksandrovych Conference Papers 21149 29165
2023 Роль журналістики у підвищенні прозорості роботи транснаціональних корпорацій Полієнко, M. Conference Papers 296 473
2023 Організаційно-правові засади реалізації валютної політики як засобу забезпечення фінансової безпеки держави Demenko, Karyna Eduardivna PhD Thesis 1034119704 -1608114953
2023 Стресостійкість волонтерів в умовах воєнного стану Teslyk, Nataliia Mykolaivna; Громико, Д. Conference Papers 222971 180195
2023 Attitudes and Actual Buying Behaviour of Sustainable Clothes from the Perspective of Female Generations in Slovakia Taborecka, J.; Rajic, T.; Vinczeova, M.; Kaputa, V. Article 25841398 82455061
2023 Knowledge Economy, Innovation and the Universities' Education Role in Saudi Arabia: A Study of Academicians’ Perspectives at the University of Hail Thomran, M.; Alshammari, Ali Essa A. Article 223001 297887
2023 Changes in Consumer Purchasing Decisions: Traditional and Emerging Factors in the Dynamic Marketing Landscape Over 15 Years Antosova, I.; Psurny, M.; Stavkova, J. Article 1108228 950828
2023 Cultural Intelligence and Interpersonal Trust as Drivers for Innovative Work and Intellectual Capital Development at Organizations Lentjushenkova, O. Article 41581 30468
2023 Analysis of the Impact of Advertising on the Change of Voter Behavior of Consumers (Voters) in The Slovak Republic Gburova, J.; Gavurova, B.; Bacik, R.; Tomasova, M. Article 704753 704791
2023 Smart Luxury Shoppers’ Behaviour in China: Omni-Channel Perspectives of Gen Y Consumers Oe, H.; Yamaoka, Y. Article -2135473878 -335574219
2023 Investigation of the Effect of Risk Perceptions of the Generation Z Consumers' Against Refurbished Products on Their Purchase Intention Onurlubas, E.; Gumus, N. Article 39597 44266
2023 Social Media, Networks, and Students in the Context of the Educational Process Chovanova Supekova, S.; Keklak, R.; Masarova, T.; Jakesova, P. Article 55541 8039
2023 Лінгвальні засоби та тактики реалізації сенсаційності в заголовках новинних статей з економічної тематики Medvid, Olena Mykolaivna; Stetsenko, Oksana Pavlivna; Azimova, Olena Oleksandrivna Article -461057262 -591133712
2023 Digital Development and Technological Innovations: Inequality and Asymmetry Trofymenko, M.; Bulatova, O.; Trofymenko, A.; Vyshniakov, O. Article 1219 2789