Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по году выпуска
Показаны результаты 92481 - 92500 из 94191
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2023
Економіко-математичне моделювання взаємозв'язків cashless economy, сервісів телекомунікаційних компаній та індикаторів тіньової економіки на основі методів data mining
Шапаренко, С.В.
Bachelous Paper
2245280
8933865
2023
Соціальні комунікації в умовах воєнного стану
Чекотило, T.
Conference Papers
2103
1369
2023
Роль ЗМІ у процесі ведення антиросійської інформаційно-психологічної кампанії
Родченко, К.
Conference Papers
3988
3537
2023
Передача змістів як особливість медіакультури інформаційного простору малих міст України
Otrishko, Maryna Anatoliivna
Conference Papers
2574
2627
2023
Економіко-математичне моделювання впливу соціально-економічних детермінант на стан громадського здоров’я в Україні
Лубенець, І.С.
Bachelous Paper
3118
1895
2023
Тематичне наповнення англомовного видання Deutsche Welle: особливості формування іміджу України
Martynenko, Valeriia Vitaliivna
Conference Papers
121
269
2023
Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни
Krykunenko, Oleksii Oleksandrovych
Conference Papers
21149
29165
2023
Роль журналістики у підвищенні прозорості роботи транснаціональних корпорацій
Полієнко, M.
Conference Papers
296
473
2023
Організаційно-правові засади реалізації валютної політики як засобу забезпечення фінансової безпеки держави
Demenko, Karyna Eduardivna
PhD Thesis
1034119704
-1608114953
2023
Стресостійкість волонтерів в умовах воєнного стану
Teslyk, Nataliia Mykolaivna
;
Громико, Д.
Conference Papers
222971
180195
2023
Attitudes and Actual Buying Behaviour of Sustainable Clothes from the Perspective of Female Generations in Slovakia
Taborecka, J.
;
Rajic, T.
;
Vinczeova, M.
;
Kaputa, V.
Article
25841398
82455061
2023
Knowledge Economy, Innovation and the Universities' Education Role in Saudi Arabia: A Study of Academicians’ Perspectives at the University of Hail
Thomran, M.
;
Alshammari, Ali Essa A.
Article
223001
297887
2023
Changes in Consumer Purchasing Decisions: Traditional and Emerging Factors in the Dynamic Marketing Landscape Over 15 Years
Antosova, I.
;
Psurny, M.
;
Stavkova, J.
Article
1108228
950828
2023
Cultural Intelligence and Interpersonal Trust as Drivers for Innovative Work and Intellectual Capital Development at Organizations
Lentjushenkova, O.
Article
41581
30468
2023
Analysis of the Impact of Advertising on the Change of Voter Behavior of Consumers (Voters) in The Slovak Republic
Gburova, J.
;
Gavurova, B.
;
Bacik, R.
;
Tomasova, M.
Article
704753
704791
2023
Smart Luxury Shoppers’ Behaviour in China: Omni-Channel Perspectives of Gen Y Consumers
Oe, H.
;
Yamaoka, Y.
Article
-2135473878
-335574219
2023
Investigation of the Effect of Risk Perceptions of the Generation Z Consumers' Against Refurbished Products on Their Purchase Intention
Onurlubas, E.
;
Gumus, N.
Article
39597
44266
2023
Social Media, Networks, and Students in the Context of the Educational Process
Chovanova Supekova, S.
;
Keklak, R.
;
Masarova, T.
;
Jakesova, P.
Article
55541
8039
2023
Лінгвальні засоби та тактики реалізації сенсаційності в заголовках новинних статей з економічної тематики
Medvid, Olena Mykolaivna
;
Stetsenko, Oksana Pavlivna
;
Azimova, Olena Oleksandrivna
Article
-461057262
-591133712
2023
Digital Development and Technological Innovations: Inequality and Asymmetry
Trofymenko, M.
;
Bulatova, O.
;
Trofymenko, A.
;
Vyshniakov, O.
Article
1219
2789
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
дате поступления
названию
году выпуска
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: