Browsing by Author Карпенко, Н.В.


Showing results 1 to 7 of 7
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2007 Бенчмаркінг бізнес-процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу Карпенко, Н.В. Article 17701 16963
2010 Екологічна направленість соціально-відповідального маркетингу в споживчій кооперації Карпенко, Н.В.; Ананьєва, І.А. Conference Papers 1521 1458
2012 Екологічні проблеми у контексті сталого розвитку соціального суспільства Карпенко, Н.В.; Ананьєва, І.А. Conference Papers 630 668
2008 Контроль маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації Карпенко, Н.В. Article 5509 7032
2011 Маркетингова парадигма інноваційних конкурентних переваг підприємства Карпенко, Н.В.; Іваннікова, М.М. Conference Papers 890 960
2013 Маркетингові комунікації у концепції соціально-відповідального маркетингу Карпенко, Н.В. Conference Papers 456 368
2009 Сучасні тенденції розвитку маркетингу в системі споживчої кооперації зарубіжних країн Войчак, А.В.; Карпенко, Н.В. Article 7081 7178