Showing results 1 to 7 of 7
Issue Year | Title | Author(s) | Type | Views | Downloads |
---|---|---|---|---|---|
2017 | Rhizoma vs radix vs hyphe: рівні розуміння мереж | Книш, І. | Article | 501 | 516 |
2017 | Rhizoma vs radix vs hyphe: рівні розуміння мереж | Книш, І. | Article | 1 | 0 |
2016 | Докласичний період розвитку науки: зміна освітніх парадигм | Книш, І. | Article | 2 | 0 |
2018 | "Кліповеˮ мислення учнів (студентів) як норма і умова сучасної освіти | Книш, І. | Article | 3 | 0 |
2015 | Методологічні зрушення в екологічному знанні за доби постнекласичної науки: термінологічний аналіз та різноманітність підходів | Книш, І. | Article | 1 | 0 |
2013 | Становлення сучасного освітнього дискурсу: холістичний, тоталітарний та синергетичний підхід | Книш, І. | Article | 98 | 102 |
2013 | Становлення сучасного освітнього дискурсу: холістичний, тоталітарний та синергетичний підхід | Книш, І. | Article | 2 | 0 |