Просмотр по ключевому слову территориальный маркетинг


Показаны результаты 1 - 13 из 13
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2022 Problems of Palliative and Hospice Care in Territorial Communities as a Part of Place Branding Rosokhata, Anna Serhiivna; Jasnikowski, A.; Yatskova, Ye.; Kurylo, V.; Samoilenko, A. Article 727288014 -434188876
2020 Transformation of Z-Generation in the context of globalization and place marketing: the case of Hungarian students Ágnes, U.T. Article -155491667 1368531673
2021 Маркетинг спортивних послуг для позиціонування розвитку здорового регіону (на прикладі м. Суми) Моісеєнко, Д.В. Bachelous Paper 931456160 -1534058241
2012 Маркетинговое управление муниципалитетом на основе международного сотрудничества Гончаренко, Т.П.; Сидоренко, Н.О. Article 5366210 10732432
2012 Міжнародне співробітництво муніципалітетів, як умова ефективного розвитку маркетингових стратегій та бренду міст Гончаренко, Т.; Сидоренко, Н. Conference Papers 1322992069 -1614349243
2013 Особливості концепції територіального маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 12175551 15628667
2022 Планування та оцінювання ефективності PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства Фоміна, В.С. Bachelous Paper 110863490 704009227
2011 Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article -827682532 -86537279
2012 Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону Дубницький, Володимир Іванович; Даніліна, Наталія Володимирівна; Луніна, Вікторія Юріївна Article 69130321 157155879
2013 Сучасні аспекти територіального маркетингу Bondarenko, Alla Fedorivna Conference Papers 632129 851026
2012 Теоретико-методичні засади створення бренда міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Article 1596707991 1994820652
2016 Територіальний маркетинг як основа інноваційного розвитку адміністративного району Чичкало-Кондрацька, І.Б.; Добрянська, В.В. Conference Papers 4102459 4270107
2009 Імідж регіону як фактор залучення іноземних і внутрішніх інвестицій Sadovyi, Viktor Oleksandrovych; Mohylna, Nataliia Oleksiivna; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Article 1233876586 -1108535829