Просмотр по ключевому слову sales promotion


Показаны результаты 1 - 16 из 16
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2020 Advantages and drawbacks of sales promotion of goods Bondarenko, Alla Fedorivna; Piven, V.S. Conference Papers -1975613923 1093491502
2011 Аналіз ефективності промо-акцій Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Олійник, Інна Володимирівна; Олейник, Инна Владимировна; Oliinyk, Inna Volodymyrivna Article 1337547897 1728956906
2016 Благодійне стимулювання продажів в Україні Юсупова, О.В. Conference Papers 302942937 626963223
2015 Ефект від стимулювання продажів: основні поняття та терміни Юсупова, О.В. Article 22743614 26210694
2019 Ефективність маркетингових комунікацій на підприємстві Євдокименко, М.В. Masters thesis 8 7
2020 Комерційна діяльність торговельних структур (на прикладі ПП "Рідне міто") Оникієнко, А.І. Bachelous Paper 2931893 10825623
2004 Лояльность потребителей как долгосрочный метод стимулирования продаж Baskakova, Maryna Yuriivna Conference Papers 289818812 1755811180
2010 Науково-методичні основи оптимізації використання збутового потенціалу промислових підприємств Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Synopsis -365346243 -1076351259
2014 Особливості просування майнового страхування Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Book chapter 2967775 8220107
2017 Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М.; Кириленко, В.І. Article 17038352 54219878
2011 Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tymokhina, Yana Oleksandrivna Article 77402571 -1980592569
2011 Сучасний підхід до формування системи комунікацій промислового підприємства Ivashova, Nadiia Vasylivna; Гончаренко, Т.П. Article 54580162 93463683
2018 Удосконалення системи управління збутовою діяльністю на підприємстві торгівлі (на прикладі ТОВ «РЕСУРС ЛТД-1») Ясенок, І.В. Masters thesis 3 1
2018 Удосконалення управління збутовою діяльністю торгівельного підприємства (на прикладі ФОП "Липовий") Максютенко, А.С. Bachelous Paper 6 1
2015 Хоррор маркетинг – як новітній засіб стимулювання продажів Павлюк, А.; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 359265 872361
2016 Цінове стимулювання продажів непродовольчих товарів торговельними мережами України Юсупова, О.В. Article 1494137107 1740255752