Наукові видання (ІФСК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/116
Browse
4247 results
Search Results
Item Пастель. Акварель. Малюнок. Виставка. 16.04–16.06(Українська академія банківської справи НБУ, 2010) Побожій, Сергій Іванович; Pobozhii, Serhii IvanovychНа персональній виставці члена Спілки художників України Сергія Побожія експонувалися пастелі та малюнки, виконані протягом 1992– 2010 років. Деякі з них експонувалися на Другій виставці сумських художників у німецькому місті Целлє у 1999 році. Декілька акварелей написані у Седневі Чернігівської області.Item Вибране. Виставка. 10. 09–05.10. 2014(Сумський обласний художній музей ім. Н. Онацького, 2014) Побожій, Сергій Іванович; Pobozhii, Serhii IvanovychЕкспозиція виставки, приуроченої до ювілею художника була розгорнута у художньому музеї. До неї увійшли твори з музейної колекції - «Батуринська ідилія», «Садиба Линтварьових», а також і твори з мистецької колекції Української академії банківської справи – «Путивль. Увечері».Item Метафора як сугестивний засіб конструювання оцінних суджень (на матеріалі електронних газет "USA today" та "China Daily")(North University Centre of Baia Mare, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaАктуальність вивчення сугестивних засобів у матеріалах сучасних ЗМІ визначається їх потенційною властивістю впливати на сприйняття інформації та формування громадської думки. Метафора належить до потужних інструментів сугестії.Item Сугестивний потенціал вербальних засобів висміювання в контенті сучасних електронних видань(Seanewdim, 2019) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaУ статті розглянуто механізми та засоби висміювання як сугестивного прийому творення контенту англомовних електронних видань «The Day», «Moscow times», «China daily», «The Guardian», «USA today» за серпень 2018 року. За результатами контент-аналізу виділено 5 рівнів функціонування іронії, яка має багатий арсенал вербальних засобів її реалізації в сучасних ЗМІ, що дозволяє їй перешкоджати критичному осмисленню інформації, створювати позитивнооцінний або негативооцінний (іронічно-зневажливий) ефект. Найчастіше іронія застосовується на лексичному рівні. Для підвищення ефективності сугестивного впливу іронія може застосовуватись на кількох рівнях одночасно.Item Психологічні механізми медіасугестії в контенті електронної газети «The Guardian» (за 18.03.2018)(Сумський державний університет, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaАктуальність вивчення сугестивних засобів у матеріалах сучасних ЗМІ визначається їх потенційною властивістю впливати на сприйняття інформації та формування громадської думки. Метафора належить до потужних інструментів сугестії. Зроблено спробу виявити психологічні механізми медіасугестії на матеріалі номеру електронної газети «The Guardian» за 18.03.2018.Item Лінгвостилістичні засоби сугестії в сенсаційних матеріалах електронних газет «USA today», «The Guardian» і «China Daily»(Херсонський державний університет, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaУ статті розглянуті механізми впливу на сприйняття інформації лінгвостилістичних засобів сугестії в сенсаційних матеріалах електронних газет «USA today», «The Guardian», «China Daily», що висвіт- люють трагедію «Genoa Bridge collapse (Обвал мосту в Генуї)», визначено структуру й особливості формування лексико-семантичного поля медіа-хайпу.Item «Elle Ukraine» та «Elle man Ukraine»: комунікаційні стратегії та читацькі реакції(Інститут журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка, 2019) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna VolodymyrivnaУ статті розглядається відповідність комунікаційних стратегій франчайзингових видань «Elle Ukraine» та «Elle Man Ukraine» аудиторним потребам. За допомогою контент-аналізу досліджено тематично-змістове наповнення кожного видання, а також реакції читачів на публікації цих медіа, що дозволило зробити висновки щодо зацікавленості аудиторії в порушуваних виданнями темах. Визначено, що їхні комунікаційні стратегії полягають у зміні тематики контенту, характерної для видань гендерного спрямування. При цьому «Elle Ukraine» має різнобарвне тематичне наповнення, яке відповідає аудиторним потребам, у той час як «Elle Man Ukraine» більше орієнтується на загальний формат медіабренду «Elle» ніж на читацькі реакції українських споживачів інформації.Item Перспективи використання досвіду фандрейзингової діяльності державних університетів США у вищій освіті України(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2015) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaУ статті узагальнено досвід фандрейзингової діяльності державних університетів США та визначено можливості використання стратегій фандрейзингу американської системи вищої освіти в контексті національних освітніх реформ, культурно-освітньої інтеграції України до світового співтовариства. Розроблено рекомендації щодо використання позитивного американського досвіду на національному, регіональному та інституційному рівнях із виокремленням законодавчого, освітнього, організаційно-педагогічного та методичного аспектів.Item Історичні традиції благодійності та актуальний стан фандрейзингової діяльності у вищій освіті України(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2014) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaАвтором статті схарактеризовано сутність та взаємозв’язок ключових понять дослідження; проаналізовано історичні тенденції та закономірності розвитку благодійності; систематизовано події, пов’язані з меценатством; виокремлено ключові суб’єкти благодійної діяльності в кожен із визначених періодів; обґрунтовано основні етапи генезису благодійності в Україні; з’ясовано актуальний стан фандрейзингової діяльності в національній системі вищої освіти; а також окреслено перспективи розвитку освітнього фандрейзингу, як інструменту диверсифікації джерел ресурсного забезпечення університету в контексті неоліберальної ідеології сучасних освітніх реформ.Item Усна презентація "Ignite Talk" як метод формування комунікативної компетенції(Херсонський державний університет, 2019) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla ViktorivnaМетою статті є аналіз усної презентації “Ignite Talk” як методу формування комунікативної компетенції на рубіжному рівні (Threshold або В1) володіння англійською мовою з метою ефективної міжкультурної комунікації. Дослідження передбачало розв’язання таких завдань: 1) надати визначення терміна “Ignite Talk”; 2) окреслити вимоги до форми та змісту презентації “Ignite Talk”; 3) організувати та провести педагогічний експеримент із використанням методу усної презентації “Ignite Talk”; 4) охарактеризувати особливості формування англо-мовної комунікативної компетенції за допомогою “Ignite Talk”. Методи дослідження – метод ретроспекції, описовий метод та метод комплексного лінгво-прагматич-ного аналізу обробки дослідницького корпусу фактичного матеріалу.Результати. Автором подано визначення терміна “Ignite Talk”, охарактеризовано історичні чинники виникнення зазначеного методу, окреслено змістові та структурні вимоги до усної презентації цього формату. У результаті дослідження з’ясовано, що формування комунікативної компетенції за допомогою “Ignite Talk” є досить ефективним методом під час вивчення англійської мови як іноземної, зокрема на старшому етапі загаль-ноосвітньої школи. Результати досліджень виявили загальне позитивне ставлення та сприйняття цього методу серед опитаних учнів. Зауважимо, що під час підготовки до презентації виникали деякі психологічні та технічні проблеми, проте це жодним чином не зменшує значущості отриманих результатів та доречності вико-ристання описаного методу усної презентації. Висновки. Проаналізований матеріал педагогічного експерименту, який був проведений у межах дисципліни англійська мова в 11-му класі загальноосвітньої школи, дав змогу створити алгоритм підготовки до усної пре-зентації “Ignite Talk” з метою формування комунікативної компетенції. Таким чином, описаний метод усної пре-зентації можна застосовувати під час вивчення як другої іноземної мови, так і інших дисциплін, оскільки він дає змогу розвивати комунікативні навички та ораторську майстерність. Перспективою подальших наукових роз-відок у цьому напрямі може бути вивчення особливостей застосування методу усної презентації “Ignite Talk” як технології формування англомовної компетентності студентів-філологів, зокрема усних перекладачів, а також низки інших новітніх підходів з метою підвищення мотивації в процесі вивчення іноземних мов у ЗВО.