Search



Clear search fields
Showing results 60 to 80 of 141
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Product Placement як інструмент маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Доля, Ю.А. Conference Papers 14284271 18144057
2013 Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 2908254 4126880
2012 Специфіка та особливості синдикативних маркетингових досліджень Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Аксьонова, С.Ю. Conference Papers 1306161 3509142
2012 Необхідність прогнозування шостого технологічного укладу як запорука формування випереджаючого розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers 3490838 2174335
2011 Франчайзинг та його розвиток в Україні Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Басанець, В.Д. Conference Papers 26059440 4743538
2019 Методичний підхід до аналізу і задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1628053 1759310
2010 Особливості комплексу маркетингових комунікацій для нових товарів Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers 31738525 55598338
2018 Управління знаннями на підприємстві Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 14813828 4904335
2012 Особливість провайдингу екологічних інновацій Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 650256 165753
2011 Планування діяльності підприємств на засадах концепції інноваційного маркетинг Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -1935176956 2108450516
2011 Варіанти розвитку ринкових можливостей залежно від типів нововведень Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 528346754 187296567
2015 Theoretic and methodic grounds to provide mutually coordinated interconnection between strategic and project management of innovations at the enterprise Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 2096694185 -1621087013
2015 Основні функції додаткових елементів комплексу маркетингу послуг Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 86264 183606
2018 Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 607491323 723177216
2019 Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 716825 1084629
2012 Мотивація екологізації споживання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 42607509 68339201
2015 Method of estimation of an institution of higher learning potential Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Conference Papers 106129254 109271984
2019 Управління вибором перспективних напрямів використання знань на підприємстві Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 8352462 7201462
2014 Узагальнена класифікація послуг в сфері маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers -632096179 -1758423015
2015 Місце стратегії випереджаючого інноваційного розвитку серед інноваційних стратегій промислових підприємств Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1437282 2919993