Search




Clear search fields
Showing results 180 to 190 of 196
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Міжнародна інноваційна активність промислових підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 743062 616593
2014 Особливості витрат підприємства на обслуговування каналів розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Молибог, Марина Анатоліївна; Молибог, Марина Анатольевна; Molybog, Maryna Anatoliivna Conference Papers 3607487 8521380
2016 Оцінювання ефективності використання ресурсного потенціалу інноваційно спрямованого промислового підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Article 1291485 3039817
2008 Теоретичні підходи щодо вибору учасників маркетингового каналу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 4654347 6342787
2014 Теоретичні засади оцінки маркетингових ресурсів при забезпеченні інноваційного розвитку підприємств та регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коваленко, Яна Анатоліївна; Коваленко, Яна Анатольевна; Kovalenko, Yana Anatoliivna Article 54228502 100000270
2010 Mystery Shopping як метод дослідження роздрібної мережі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, М.В. Conference Papers 161097346 263688292
2014 Вплив зовнішнього вигляду упаковки товару на вибір споживачів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Молибог, М.А. Conference Papers 1014719410 1129985975
2018 Науково-методичний підхід оцінювання постачальників у дистрибуційних каналах комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna authors certificate 51892685 60928582
2008 Реализация концепции непрямой конкуренции в маркетинге Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 353960889 623044968
2014 Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels Bilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -232287955 17061910