Search




Clear search fields
Showing results 60 to 80 of 141
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Product Placement як інструмент маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Доля, Ю.А. Conference Papers 10807779 11191077
2013 Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1985533 3204159
2012 Специфіка та особливості синдикативних маркетингових досліджень Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Аксьонова, С.Ю. Conference Papers 1306162 2252092
2012 Необхідність прогнозування шостого технологічного укладу як запорука формування випереджаючого розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers 3490837 2174335
2011 Франчайзинг та його розвиток в Україні Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Басанець, В.Д. Conference Papers 13340371 4743538
2019 Методичний підхід до аналізу і задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1129117 761440
2010 Особливості комплексу маркетингових комунікацій для нових товарів Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers 21165861 55598338
2018 Управління знаннями на підприємстві Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 4779925 4904334
2012 Особливість провайдингу екологічних інновацій Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 262170 165753
2011 Планування діяльності підприємств на засадах концепції інноваційного маркетинг Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1363669688 745565908
2011 Варіанти розвитку ринкових можливостей залежно від типів нововведень Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 264173376 187296567
2015 Theoretic and methodic grounds to provide mutually coordinated interconnection between strategic and project management of innovations at the enterprise Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 2096694185 -1621087013
2015 Основні функції додаткових елементів комплексу маркетингу послуг Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 86264 183606
2018 Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 522871158 723177216
2019 Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 600480 735594
2012 Мотивація екологізації споживання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 34130960 68339203
2015 Method of estimation of an institution of higher learning potential Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Conference Papers 80379223 83521955
2019 Управління вибором перспективних напрямів використання знань на підприємстві Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 6994821 7201462
2014 Узагальнена класифікація послуг в сфері маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers -632096179 -1758423013
2015 Місце стратегії випереджаючого інноваційного розвитку серед інноваційних стратегій промислових підприємств Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1157668 1203098