Search




Clear search fields
Showing results 1 to 12 of 12
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Вплив конкурентного середовища в банківській системі України на ціноутворення в банках Котляревський, О.В. Article 29163960 29633203
2011 Споживча цінність як ціновий фактор конкурентоспроможності банківського продукту Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna Conference Papers 12195723 18688145
2011 Прибутковість банківського продукту як складова системи формування прибутку банку Лисянська, О.О. Article 2037905 3131648
2012 Evaluation of risk-based profits of banking products Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna; Salo, I.V.; Лисянська, О.О. Article 291453287 587811531
2013 Theoretical foundations of management concepts of consumption of bank services Bashlai, S.V.; Podoliaka, O.I. Article 324986111 489795687
2013 Удосконалення методичних підходів щодо ціноутворення на процентні банківські продукти з урахуванням економічної цінності Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna; Kryklii, Olena Anatoliivna Conference Papers 77501218 109367843
2013 Методичне забезпечення оцінки собівартості банківських продуктів Павленко, Л.Д.; Kryklii, Olena Anatoliivna Book chapter 72196687 115944349
2011 Прибутковість банківського продукту як складова системи формування прибутку банку Лисянська, О.О. Article 482172395 736749972
2011 Науково-методичний підхід до встановлення цін на банківські продукти Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna Conference Papers 31431306 48099488
2012 Науково-методичний підхід до встановлення цін на банківські продукти на основі ринкового методу Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna Article 2017330 2798514
2013 Теоретичні основи концепції управління споживанням банківських продуктів Башлай, С.В.; Подоляка, О.І. Article 1082666 1168745
2014 Технологія розробки і реалізації банківського продукту як складова механізму ціноутворення на банківські продукти Pavlenko, Liudmyla Dmytrivna; Bielova, Inna Valeriivna Article 21096226 22516248