Search


Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 287
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Knowledge as a factor of competitive advantages: prospects for Ukraine Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych Article 9791 9370
2015 Комплексне управління інноваціями на підприємстві Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 295 251
2016 The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 735 374
2013 Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 929 873
2013 Менеджмент екологічних інновацій Shkola, Viktoriia Yuriivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Klimenko, Olha Viktorivna Textbook 2754 2626
2008 Теоретико-методичні засади оптимізації вибору стратегій диверсифікації промислових підприємств Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article 1536 1235
2017 Інноваційна діяльність і економічна безпека держави Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych Book chapter 285 417
2018 Specific features of considering and risk management in the activity of venture industriak enterprises in Ukraine Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 475 458
2018 Роль знань у виборі траєкторій інноваційного розвитку регіонів Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Book chapter 796 791
2016 Цифровой маркетинг в высшем образовании Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 814 1219