Search



Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 135
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 45371319 106397135
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 360970098 1979869889
2011 Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 78375554 63249496
2010 Показники аналізу інноваційної діяльності: закордонний досвід Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers -925307141 -804538506
2010 Тенденції розвитку інноваційного підприємництва в контексті процесів економічної глобалізації Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 14709283 6280732
2013 Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 20465013 22303548
2013 Аналіз інноваційної діяльності туристичної галузі України Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коцур, Я.М. Conference Papers 2815653 8965353
2012 Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 653175338 1352532758
2012 Позиціонування регіону на основі оцінки його маркетингової привабливості Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 4132745 11766364
2015 Оцінка ефективності збутової діяльності на ринку легкої промисловості Бреус, О.С.; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 834036 1398088
2011 Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 67782335 70207022
2015 Етапи оцінки ефективності управління ресурсним потенціалом промислових підприємств Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 2595097 6704484
2010 Комерційна та соціальна реклама: особливості й порівняльний аналіз Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 77009189 163977446
2010 Управління товарною політикою як інструмент інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Conference Papers 56304866 27834779
2014 Логістичні ресурси у системі розподілу промислових підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Conference Papers 1608422392 -1078122460
2011 Маркетингова політика розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna Schoolbook -1864220131 -1089289788
2012 Маркетингова привабливість регіону як інструмент забезпечення його інноваційного розвитку Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 12233913 20715519
2015 Applying economics and mathematic methods for system of commodity turnover optimization at manufacturing and trade enterprises Bilovodska, Olena Anatoliivna; Barcik, R. Article 1869319310 -482341643
2011 Теоретико-методический подход к стратегическому управлению крупными предприятиями Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 939113 314146
2016 Analyze of marketing resources of a region – the base for creation reasonable distribution policy of innovations at industrial enterprises Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1397285354 -1117706354