Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100173
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості рекламних кампаній провідних брендів чаю
Other Titles Features of advertising campaigns of leading tea brands
Authors Kovalova, Tetiana Viktorivna  
Білошапка, С.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6551-4139
Keywords бренд
ефективність реклами
креативність
рекламна кампанія
тригери
digital-реклама
brand
advertising effectiveness
creativity
advertising campaign
triggers
digital advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100173
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Ковальова Т., Білошапка С. Особливості рекламних кампаній провідних брендів чаю // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 178-182.
Abstract Розглядаються особливості рекламних кампаній провідних чайних брендів, зокрема Lipton та Ahmad Tea. Проаналізовано інструменти, що застосовуються в рекламних кампаніях: використання емоційного маркетингу, цифрових технологій, колаборацій з інфлюенсерами, екологічного позиціонування та сторітелінгу. Визначено основні підходи до просування продукції: Lipton орієнтується на масовий ринок та активний digital-маркетинг, натомість Ahmad Tea акцентує увагу на преміальності, традиціях та високій якості чаю. Досліджено ефективність рекламних кампаній за ключовими показниками: впізнаваність бренду, рівень взаємодії з аудиторією, продажі та соціальна відповідальність. Отримані результати мають практичну цінність для рекламників та брендів, що працюють у чайній індустрії.
The features of advertising campaigns of leading tea brands, in particular Lipton and Ahmad Tea, are considered. The tools used in advertising campaigns are analyzed: the use of emotional marketing, digital technologies, collaborations with influencers, environmental positioning and storytelling. The main approaches to product promotion are identified: Lipton focuses on the mass market and active digital marketing, while Ahmad Tea focuses on premiumity, traditions, and high-quality tea. The article analyzes the effectiveness of advertising campaigns in terms of key indicators: brand awareness, level of interaction with the audience, sales, and social responsibility. The results are of practical value for advertisers and brands operating in the tea industry.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Kovalova_brand.pdf 43.79 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.