Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100173
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості рекламних кампаній провідних брендів чаю |
Other Titles |
Features of advertising campaigns of leading tea brands |
Authors |
Kovalova, Tetiana Viktorivna
![]() Білошапка, С. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6551-4139 |
Keywords |
бренд ефективність реклами креативність рекламна кампанія тригери digital-реклама brand advertising effectiveness creativity advertising campaign triggers digital advertising |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100173 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Ковальова Т., Білошапка С. Особливості рекламних кампаній провідних брендів чаю // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 178-182. |
Abstract |
Розглядаються особливості рекламних кампаній провідних чайних брендів,
зокрема Lipton та Ahmad Tea. Проаналізовано інструменти, що застосовуються в рекламних
кампаніях: використання емоційного маркетингу, цифрових технологій, колаборацій з
інфлюенсерами, екологічного позиціонування та сторітелінгу. Визначено основні підходи до
просування продукції: Lipton орієнтується на масовий ринок та активний digital-маркетинг,
натомість Ahmad Tea акцентує увагу на преміальності, традиціях та високій якості чаю.
Досліджено ефективність рекламних кампаній за ключовими показниками: впізнаваність бренду,
рівень взаємодії з аудиторією, продажі та соціальна відповідальність. Отримані результати
мають практичну цінність для рекламників та брендів, що працюють у чайній індустрії. The features of advertising campaigns of leading tea brands, in particular Lipton and Ahmad Tea, are considered. The tools used in advertising campaigns are analyzed: the use of emotional marketing, digital technologies, collaborations with influencers, environmental positioning and storytelling. The main approaches to product promotion are identified: Lipton focuses on the mass market and active digital marketing, while Ahmad Tea focuses on premiumity, traditions, and high-quality tea. The article analyzes the effectiveness of advertising campaigns in terms of key indicators: brand awareness, level of interaction with the audience, sales, and social responsibility. The results are of practical value for advertisers and brands operating in the tea industry. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalova_brand.pdf | 43.79 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.