Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100176
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Рекламні кампанії брендів парфумів у Instagram |
Other Titles |
Advertising campaigns of perfume brands on Instagram |
Authors |
Kovalova, Tetiana Viktorivna
![]() Маслакова, A. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6551-4139 |
Keywords |
реклама соціальні мережі рекламна кампанія парфумерний бренд advertising social networks advertising campaign perfume brand |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100176 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Ковальова Т., Маслакова А. Рекламні кампанії брендів парфумів у Instagram // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 191-195. |
Abstract |
У роботі розглядається контент-стратегія парфумерних брендів у соціальній
мережі Instagram, що має на меті визначити основні підходи до просування та залучення
аудиторії. Акцентується на тому, що успішна рекламна кампанія базується на поєднанні
візуальної естетики, інтерактивних форматів та використанні відомих особистостей.
Досліджено контент брендів Chanel та Tom Ford,. Аналіз показав, що такі підходи сприяють
формуванню унікального іміджу та впливають на впізнаваність для споживачів. The thesis examines the content strategy of perfume brands on the social network Instagram, which aims to identify the main approaches to promotion and audience engagement. It emphasizes that a successful advertising campaign is based on a combination of visual aesthetics, interactive formats, and the use of famous personalities. The content of the Chanel and Tom Ford brands was studied. The analysis showed that such approaches contribute to the formation of a unique image and affect consumer recognition. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalova_advertising.pdf | 43.78 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.