Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100176
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Рекламні кампанії брендів парфумів у Instagram
Other Titles Advertising campaigns of perfume brands on Instagram
Authors Kovalova, Tetiana Viktorivna  
Маслакова, A.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6551-4139
Keywords реклама
соціальні мережі
Instagram
рекламна кампанія
парфумерний бренд
advertising
social networks
Instagram
advertising campaign
perfume brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100176
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Ковальова Т., Маслакова А. Рекламні кампанії брендів парфумів у Instagram // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 191-195.
Abstract У роботі розглядається контент-стратегія парфумерних брендів у соціальній мережі Instagram, що має на меті визначити основні підходи до просування та залучення аудиторії. Акцентується на тому, що успішна рекламна кампанія базується на поєднанні візуальної естетики, інтерактивних форматів та використанні відомих особистостей. Досліджено контент брендів Chanel та Tom Ford,. Аналіз показав, що такі підходи сприяють формуванню унікального іміджу та впливають на впізнаваність для споживачів.
The thesis examines the content strategy of perfume brands on the social network Instagram, which aims to identify the main approaches to promotion and audience engagement. It emphasizes that a successful advertising campaign is based on a combination of visual aesthetics, interactive formats, and the use of famous personalities. The content of the Chanel and Tom Ford brands was studied. The analysis showed that such approaches contribute to the formation of a unique image and affect consumer recognition.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Kovalova_advertising.pdf 43.78 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.