Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 79
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 460384296 364157806
2012 Особливості трансляції цінностей в рекламі на українських телеканалах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 126453570 299676490
2018 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Карпенко, І.І. Conference Papers 2378897 1345173
2014 Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 36740231 31371091
2015 Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1478944900 -1516105526
2012 Реклама з точки зору сучасної перекладацької діяльності Литюга, Ю.В. Conference Papers 12403739 18172608
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 314098312 244691307
2012 Ценностные приоритеты современной рекламы Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 424508388 320699218
2016 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В. Conference Papers 9116692 10036155
2017 Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -903650703 -193369764