Search



Clear search fields
Showing results 20 to 29 of 29
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Іронія як засіб впливу на свідомість реціпієнта дискурсу театральної рецензії Chulanova, Halyna Valeriivna; Мартиненко, В.О. Conference Papers 5104691 5444375
2016 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В. Conference Papers 6952446 10036154
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 9778808 10185694
2016 Емотивні засоби в текстах-відгуках та анотаціях Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Conference Papers 547870 735217
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 783712952 -2126795042
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 529990 557371
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 170920499 2022970390
2015 Анотація vs текст-відгук Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Article 372421702 655688119
2019 Мовні засоби увиразнення рекламних текстів Полежай, А.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers -181425452 1503793099