Search



Clear search fields
Showing results 20 to 29 of 29
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Іронія як засіб впливу на свідомість реціпієнта дискурсу театральної рецензії Chulanova, Halyna Valeriivna; Мартиненко, В.О. Conference Papers 5104691 5444375
2016 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В. Conference Papers 9116692 10036155
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 12121792 12528678
2016 Емотивні засоби в текстах-відгуках та анотаціях Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Conference Papers 547871 735218
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article -830615360 -1844197319
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 529993 557372
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 867616869 -359335493
2015 Анотація vs текст-відгук Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Article 372421702 887665259
2019 Мовні засоби увиразнення рекламних текстів Полежай, А.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers -181425451 1503793100