Search



Clear search fields
Showing results 30 to 40 of 79
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Інфографіка як об’єкт соціокомунікаційних досліджень Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -485434243 -441269224
2012 Прагмарелевантні засоби вираження експресивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовної реклами) Грамотіна, В.О. Conference Papers 42785961 42239197
2010 Англомовна реклама у віртуальному просторі Chulanova, Halyna Valeriivna; Виноградська, Ю.О. Conference Papers 1620226446 -1753016717
2010 Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту Chulanova, Halyna Valeriivna; Черток, М. Conference Papers 203486197 406972819
2013 Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів) Трофимець, Д.П. Conference Papers 9224272 12261268
2013 Лінгво-прагматичні особливості віртуальних рекламних відгуків (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Тимощук, Г.І. Conference Papers 3701631 6123516
2014 Репрезентація культурних стереотипів в українській рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1445300677 1955618711
2017 Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 381653997 290384591
2014 Прецедентні імена в англомовному рекламному дискурсі Заїка, І.Ю. Conference Papers 1255179445 -39778765
2016 Використання неологізмів та варваризмів у рекламних текстах (на прикладі журналу «Cosmopolitan») Слизька, Д. Conference Papers 1863171204 -1830931788