Search






Clear search fields
Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Лінгвопрагматичні особливості тексту-відгуку в рекламному дискурсі Романько, О.О.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 108792717 250274161
2016 Гендерний вимір в соціальних комунікаціях та рекламі Дідова, Т.; Титаренко, О. Conference Papers 87998907 57085910
2016 Використання неологізмів та варваризмів у рекламних текстах (на прикладі журналу «Cosmopolitan») Слизька, Д. Conference Papers 1146011373 -1786168257
2016 Роль практично орієнтованих начальних завдань у підготовці сучасних ПР-фахівців в університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 53663627 42686413
2016 Innovative advertising technologies on the basis of the hologram and interactive communication Gritsenko, Y. Conference Papers 1168567237 1789690407
2016 Вияви гендерної семіотики у мові реклами: міжкультурні паралелі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Conference Papers 11445888 5649657
2016 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В. Conference Papers 9116692 10036155
2016 Зовнішня реклама в культурному просторі міста: пошук гендерної дискримінації в Одесі Грінченко, Я.С.; Постовік, П.Р.; Фесенко, Т.Г. Conference Papers 162149775 204672838
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article -830615353 -1844197319
2016 Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1953507545 -1300646942
2016 Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 705483397 -180172380